معرفی بازی: Star Skater

Star Skater عنوانی امتیازی و محصول کمپانی Halfbrick Studios است. در این عنوان شاد، جذاب و رنگارنگ، شما باید مسیری را با اسکیت‌بورد طی کرده و پس از پشت سر گذاشتن موانع راه، خود را به خط پایان برسانید.

موبنا – Star Skater علاوه بر محیط جذاب و گیم‌پلی روانش، جزئیات زیادی را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. جزئیاتی که باعث شده گیم‌پلی این بازی حالا حالاها برای‌تان تکراری و خسته کننده نشود. با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

برای شروع، شما ابتدا باید کاراکتر خود را از بین دو کاراکتر پیشنهادی بازی انتخاب کرده و سپس وارد بازی شوید. این بازی از مراحل زیادی تشکیل شده که رفته رفته سخت و سخت‌تر شده و به همان میزان نیز بر جذابیت بازی افزوده می‌شود.

معرفی بازی: Star Skater

همان‌طور که گفتیم شما قرار است در این بازی با اسکیت‌بورد خود وارد مسیری پر پیچ و خم و البته زیبا و رنگارنگ شوید. در این مسیر اما با چالش‌های مختلفی رو به رو خواهید شد. علاوه بر انواع و اقسام موانعی که در مسیر می‌بینید، مانند ماشین‌هایی که در هر دو طرف جاده در حرکتند و باید سعی کنید از میان‌شان رد شوید، اگر به دوطرف راه نیز برخورد کنید، شکست خورده و باید مرحله را دوباره از اول آغاز کنید.

با شروع بازی، کاراکتر اصلی حرکت خود را شروع می‌کند. برای کنترل و هدایت این کاراکتر شما باید سمت چپ و راست صفحه را لمس کنید. البته غیر از حرکت به چپ و راست، در این بازی تعدادی حرکت نمایشی هم وجود دارد که اگر بتوانید آن‌ها را درست اجرا کنید، امتیازی بیش‌تری از بازی دریافت خواهید کرد.

معرفی بازی: Star Skater

همان‌طور که در مسیر به سمت خط پایان در حرکت هستید، می‌توانید آیتم‌های جانبی‌ای که در مسیر می‌بینید را نیز جمع کرده و امتیاز خود را افزایش دهید. برای مثال اگر بتوانید اسکناس‌هایی که در مسیر به چشم می‌خورند را جمع کنید، درنهایت می‌توانید با مراجعه به فروشگاه بازی حسابی خرید کنید! در فروشگاه پر و پیمان این بازی انواع و اقسام آیتم‌ها مانند مدل‌های مختلفی از اسکیت‌بورد و چرخ‌های مختلف در دسترس خواهند بود.

یکی از جذابیت‌های Star Skater را علاوه بر طراحی فوق‌العاده زیبای محیط بازی، می‌توان در طراحی کاراکترهای بامزه و متنوعی دانست که در طول بازی کم‌کم با آن‌ها آشنا شده و می‌توانید باقی مراحل را با آن‌ها ادامه دهید. همه‌چیز در این بازی از منوها گرفته تا محیط رنگارنگ بازی، طراحی فوق‌العاده زیبا و باکیفیتی دارد؛ به نحوی که محیط بازی به هیچ عنوان برای‌تان تکراری و خسته‌کننده نخواهد شد.

معرفی بازی: Star Skater

گیم‌پلی جذاب و متنوع، طراحی زیبا و شخصیت‌های بامزه و خنده‌دار، همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا شاهد عنوانی جذاب و فوق‌العاده سرگرم‌کننده باشیم. پیشنهاد می‌کنم اگر از طرفداران بازی‌های امتیازی هستید، تجربه این عنوان را به هیچ وجه از دست ندهید.

اپ‌استور کافه‌بازار گوگل‌پلی
  • معرفی بازی: Star Skater
  • معرفی بازی: Star Skater
  • معرفی بازی: Star Skater
  • معرفی بازی: Star Skater
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا