معرفی و دانلود بازی استراتژیک World War 2: Syndicate TD

World War 2: Syndicate TD یکی از بازی های محبوب و جالب اندرویدی در سبک استراتژیک می باشد که با دارا بودن گیم پلی سرگم کننده می تواند علاقمندان به این سبک را برای مدت ها سرگرم کند.

مجله آنلاین موبنا –  این بازی استراتژیک تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود گردیده است و نمره خوب ۴.۵ از ۵ را کسب کرده است.

World War 2: Syndicate TD
World War 2: Syndicate TD

داستان بازی در مورد نبردهای مختلف جنگ جهانی دوم می باشد که در آن شما هدایت نیروهای متحدین را بر عهده دارید ، کلیه ی نبردهایی را که شما در این بازی هدایت می کنید الهام گرفته از واقعیت می باشند. برخی از نبردهایی که از روی واقعیت طراحی گردیده اند شامل نبرد مسکو ، نبرد نورمندی ، نبرد خلیج مروارید و نبرد برلین می باشد. در این بازی شما بایستی با ساختن برجک های دفاعی در برابر نیروهای مهاجم نازی دفاع کنید ، البته برای رویارویی با دشمنانتان نه تنها از واحدهای جنگی تان می توانید استفاده کنید بلکه می توانید از ماشین های عصربخار و روبات ها نیز استفاده نمایید. در این بازی بایستی با نازی ها در نبرد نورمندی روبرو شوید، در نبرد خلیج مروارید از شوروی دفاع کنید.

World War 2: Syndicate TD
World War 2: Syndicate TD

برای موفقیت در نبردهای خود بایستی با استراتژی عمل نمایید و در جاهای مختلف ادوات خود را جایگذاری نمایید تا در برابر هجوم دشمنان تان بتوانید مقاومت نمایید ، ربات هایی را که در این بازی بازی در اختیار دارید دارای سلاح های مختلف اصلی و ثانویه می باشند که دارای قدرت های گوناگونی می باشند. بازی دارای گرافیک فانتزی می باشد که نسبت به سایر بازی های در این سبک آن را متمایز می کند ، سازندگان برای طراحی محیط های مختلف بازی زمان زیادی را صرف کرده اند و به کوچکترین جزئیات در طراحی نیز توجه کرده اند.

تصاویر بازی World War 2: Syndicate TD :

دانلود بازی World War 2: Syndicate TD :

دانلود فایل نصبی بازی نسخه ۱.۴.۱۴۰

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا