برای یک تجربه پرخطر آماده شوید!

در «اسکای دنسر» شما قرار است وارد یک بازی خطرناک شوید! این بازی خطرناک که Sky Dancing نام دارد، در سطح سیاره‌ای مرموز ولی در عین حال زیبا در حال جریان است.

موبنا – بهتر است شش دانگ حواس خود را به مسیر داده و محو زیبایی این سیاره نشوید، مسیر شما پر از صخره‌های محکم و پرتگاه‌های عمیق است، لحظه‌ای غفلت در این بازی، سقوطی مرگ‌بار و کشنده را به‌دنبال خواهد داشت.

مرور بازی:

Sky Dancer با دمویی زیبا که با شرح مختصری از داستان همراه است آغاز می‌شود. در این بازی نیز مانند تمامی بازی‌های سبک رانر- Runner شاهد گیم‌پلی‌ای ساده هستیم. شما تنها کافی است در مسیر با موانع برخورد نکرده و با دقت و نشانه‌گیری درست از صخره‌ای به صخره‌ای دیگر بپرید. با شروع هر مرحله، اسکای دنسر دویدن خود را در مسیر آغاز می‌کند. حالا نوبت شما است که او را از بین موانع هدایت کرده و با رسیدن به لبه پرتگاه، مانع از سقوط او شوید. چالش اصلی بازی، پرش به موقع و فرود آمدن درست و دقیق است. برای این‌کار هر زمان که به لبه پرتگاهی می‌رسید، باید آماده باشید که به محض رسیدن به نقطه تعیین شده، با وارد کردن ضربه به هر دو طرف صفحه، بپرید. تا اینجا تنها نیمی از مسیر را طی کرده‌اید. برای این‌که پرش موفقی داسته باشید، نیاز به فرودی سالم هم دارید. گاهی صخره مقصد، درست در راستای شما قرار دارد. اما کار زمانی دشوار می‌شود که محل فرود در سمت چپ یا راست قرار می‌گیرد. در این شرایط، پس از پریدن باید اسکای دنسر را در هوا کنترل کرده و به پرش او جهت دهید. پیشنهاد می‌کنیم در جهت دادن اصلاً عجله نکنید. برای فرود مسیر طولانی در اختیار خواهید داشت، پس کمی صبر کرده و در زمان مناسب جهت‌گیری را انجام دهید. زودتر یا دیرتر پریدن و جهت دهی اشتباه در این بازی باعث پرت شدن شما شده و مرگی دردناک را به‌دنبال خواهد داشت!

برای یک تجربه پرخطر آماده شوید!

غیر از پرواز کردن در آسمان، دویدن اسکای دنسر شما روی سطح این سیاره زیبا و آرام هم برای خود داستانی دارد. شما باید سعی کنید در طول مسیر تا جایی که می‌توانید سکه جمع کرده و در عین حال حواس‌تان به موانع سر راه هم باشد. تعداد سکه‌هایی که جمع می‌کنید، تعداد پرش‌ها و همچنین فرودهایی بی‌عیب و نقصی که در این بازی انجام می‌دهید، باعث بالا رفتن رتبه و امتیاز شما می‌شود.

در ابتدای بازی، شما با کاراکتری به نام Tharbadis که درواقع کاشف این سیاره است، مسابقه را آغاز می‌کنید. اما با پیشرفت در مراحل و جمع کردن سکه و امتیاز، می‌توانید شخصیت‌هایی دیگری را نیز برای گذر از مراحل انتخاب کنید. این بازی سیزده کاراکتر مختلف داشته و شما برای مثال می‎‌توانید کاراکتری با نام Duke که یک پای چوبی دارد و یا NZ که یک زامبی است، ولی با زامبی‌های دیگر فرق دارد! را انتخاب کرده و مراحل را پشت سر بگذارید.

مراحل بازی در محیط یک سیاره می‌گذرد. جدا از طراحی و گرافیک عالی این سیاره، در هر دور شما با شرایط متفاوت زمانی نیز روبه‌رو می‌شوید. برای مثال گاهی در این بازی غروب است و خورشید در انتهای تصویر به زیبایی تمام به‌چشم می‌خورد. در مرحله‌ای دیگر شب است و شما می‌توانید ماه تابان و درخشان را روبه‌روی خود مشاهده کنید، گویی در حال دویدن به سمت آن هستید.

درکل اسکای دنسر، بازی رانر خوبی است. گیم‌پلی روان، طراحی گرافیک بی‌نظیر و موسیقی ساخته Peter Maze، همه و همه تجربه‌ای منحصر به فرد را برای شما رقم خواهند زد.

اپ‌استور کافه‌بازار
  • برای یک تجربه پرخطر آماده شوید!
  • برای یک تجربه پرخطر آماده شوید!
  • برای یک تجربه پرخطر آماده شوید!
  • برای یک تجربه پرخطر آماده شوید!
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا