معرفی و دانلود بازی اکشن Kick the Buddy

Kick the Buddy از بازی های جالب و سرگرم کننده اندرویدی می باشد که در لیست پردانلودترین بازی های سال ۲۰۱۸ با بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود قرار دارد.

موبنا – این بازی اکشن که با نام کتک کاری عروسک شناخته شده است از بازی های منتخب گوگل پلی در سال ۲۰۱۸ نیز به شمار می رود که توانسته نمره خوب ۴.۳ از ۵ را کسب کرده است.

Kick the Buddy
Kick the Buddy

همانطور که از اسم بازی مشخص است در این بازی شما وظیفه دارید تا یک عروسک خندان را با انواع روش های مختلف از قبیل آتش زدن ، منفجر کردن ، تیرباران کردن ، منجمد کردن و … را از بین ببرید و بطور خلاصه تمامی خشم خود را روی این عروسک خالی کنید. در این بازی شما سلاح های مختلفی از قبیل اسلحه خودکار  ، راکت ، نارنجک ، بمب اتم و … در اختیار دارید که با استفاده از این سلاح ها می توانید سرنوشت بدی را برای این عروسک رقم بزنید. بطور کلی سازندگان دست کاربران خود را برای از بین بردن عروسک باز گذاشته اند و در طول بازی شاهد روش های جالب و هیجان انگیزی برای از بین بردن عروسک بیچاره خواهید بود که به گونه ای شما را راغب نگه می دارد تا ببینید چه روش های دیگری برای نابودی عروسک وجود دارد.

Kick the Buddy
Kick the Buddy

بازی از طراحی گرافیکی خوبی برخوردار است و سازندگان سعی کرده اند تا محیط ها و شخصیت های بازی را با استفاده از رنگ های زیبا و متنوع طراحی نمایند. سازندگان این بازی را به گونه ای طراحی کرده اند که کاربران بتوانند تمامی عصبانیت و استرس خود به دلایل مختلف را بر روی این عروسک خالی کنند پس به شما پیشنهاد می کنیم اگر از جایی عصبانی هستید این عروسک بیچاره وسیله خوبی برای آرام شدن می باشد.

تصاویر بازی Kick the Buddy :

دانلود بازی Kick the Buddy :

 

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا