دانلود Insomnia 2 بازی ترسناک و ماجرایی بی‌خوابی ۲

سری دوم بازی جذاب Insomnia شما را به سال ۱۹۶۲ میلادی می برد. همچنان قادر به خوابیدن نیستید اما بدترین کابوس زندگی خود را تجربه می کنید! هر خواب وحشتناکی که فکرش را بکنید برای‌تان به وقوع می پیوندد و تنها کاری که باید بکنید فرار از ترس هاست.

مجله آنلاین موبنا –  باید برای مقابله با پیشامد ها و حوادثی که در کمین هستند، منابع جمع آوری کنید. تجهیزاتی همچون؛ کمک های اولیه، لوازم پزشکی، و دارو هایی که شما را از رسیدن به سرحد دیوانگی باز دارد. آیتم هایی که پیدا می کنید قابلیت ترکیب کردن را دارند تا خلاقیت شما را برای رسیدن به مقاصد مختلف به چالش بکشند. باید اظهار کرد که گیم پلی اول شخص، حرکت دینامیکی جالب و بسیار واقع گرایانه دوربین و البته گرافیک پر جزئیات بازی نهایت استرس را به بازیکن وارد می کند. همانطور که از محیط و لوکیشن های بی‌ خوابی ۲ بر می آید؛ در آزمایشگاه های نازی ها قرار دارید! پس با صحنه های دیوانه وار و اتاق های مملو از گاز های سمی مواجه خواهید شد.

Insomnia 2

در موقعیت های خوفناک که در لبه مرز دیوانگی قرار می گیرید از دارو استفاده کنید و در مواجهه با گاز های کشنده از ماسک همراه خود کمک بگیرید. اما به یاد داشته باشید که حفظ منابع بسیار مهم است. گوشه های تاریک، کشو ها، کابینت و مکان های مخفیِ دیگر حاوی آیتم های نجات بخش و ضروری هستند که نباید از جستجوی آن ها قافل شوید. باید اشاره کرد که گزینه HD در منو اولیه می تواند حالت اچ‌دی را برای جزئیات گرافیکی بازی روشن کند لذا می توانید با توجه به قدرت سخت افزاری دیوایس خود آن را روشن یا خاموش کنید.

اطلاعات:

  • اسم بازی: Insomnia 2
  • دسته: ماجرایی
  • ورژن: ۲.۱
  • شرکت سازنده: Acuario Games
  • حجم: فایل نصبی: ۲۲ MB دیتا: ۳۱۸ MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: ۴.۲ و بالاتر

تصاویر Insomnia 2:

دانلود بازی ترسناک بی‌خوابی:

آموزش نصب:

فایل اجرایی APK را در دیوایس خود نصب کنید.

فایل دیتا را اکسترکت کرده و محتوای آن را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا