تجربه یک رقابت هیجان انگیز با «موتور باز»

میل به سرعت و رقابت از دیرباز تاکنون در انسان وجود داشته، این خصلت به خوبی در مسابقات هیجان انگیزی همچون ماشین و موتور سواری قابل مشاهده است.

موبنا – همان طور که مستحضر هستید، کسب مهارت و توانایی در این رشته نیازمند امکانات و همچنین صرف مدت زمان بسیار است؛ مواردی که شاید خیلی از علاقه‌مندان به این حوزه را از ادامه کار بازدارد. اما از آنجایی که میل و عطش به سرعت و رقابت را نمی‌توان به همین سادگی‌ها از بین برد، بسیاری از توسعه دهندگان اقدام به ایجاد بازی‌های رقابتی کرده‌اند که شما را در این فضای مهیج قرار می‌دهد. امروز قصد داریم یکی از این نرم افزارها را به سمع و نظرتان برسانیم، پیشنهاد می‌دهیم این نقد و بررسی را از دست ندهید.

تجربه یک رقابت هیجان انگیز با «موتور باز»

موتور باز یک بازی رقابتی یا به اصطلاح Racing است که با فضای سه بعدی و گرافیک با کیفیتی که دارد، این امکان را به شما می دهد که در محیطی واقعی به مسابقه بپردازید. برای شروع یک موتور به شما داده می‌شود تا به رقابت در بخش داستانی بپردازید. در ابتدا می‌بایست موتور سوار و نوع موتور مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین این امکان به کاربران داده می‌شود که موتور انتخابی خود را با توجه به نیازمندی‌های خود ارتقاء دهند، البته این ارتقاء از طریق پرداخت درون برنامه‌ای صورت خواهد گرفت. هر موتور سوار نیز دارای مهارت‌های منحصر به فردی هستند که شما را در پیروزی یاری خواهند کرد.

رقابت در کشورهای مختلف از سراسر جهان صورت می‌گیرد، بدین صورت که یک نقشه پهناور از دنیا پیش روی بازیکن قرار داده شده و هر فصل در یک کشور نظیر سوییس، آلمان، چین، امریکا و فرانسه برگزار خواهد شد. جهت کنترل موتور فقط کافیست دکمه‌های فلش به سمت راست و یا چپ را لمس کنید، همچنین برای سرعت بخشیدن به موتور می‌توانید بر روی صفحه نمایش فشار وارد آورید. در طول مسیر مسابقه، کپسول‌های نیترو و تجهیزات مختلف همانند موشک، سپر و برج الکترومغناطیسی برای شتاب بیش‌تر و پیروزی راحت‌تر تعبیه شده‌اند که موتور سوار می‌بایست با زیرکی تمام و تغییر مسیر به سمت آن‌ها، دریافتشان کند. تنها تفاوتی که بین مسابقات واقعی و این بازی مشاهده می‌شود این است که شما در رقابت‌های واقعی تنها از طریق پیشی گرفتن قادر به برنده شدن خواهید بود اما در این بازی می‌توانید به هر طریقی برای ناکار کردن رقبای خود متوسل شوید؛ از لگد زدن گرفته تا کوبیدن بیل و چوب بیسبال بر فرق سر رقیب نگون بخت!

تجربه یک رقابت هیجان انگیز با «موتور باز»

بازی موتور باز حدود ۶۷ مگابایت از حجم تلفن هوشمندتان را به خود اختصاص خواهد داد که البته این حجم بالا در مقابل گرافیک باکیفیت نرم افزار بسیار منطقی به نظر می‌رسد. جهت نصب بازی فوق می‌توانید از طریق مارکت اندرویدی کافه بازار اقدام کنید.

کافه‌بازار
  • تجربه یک رقابت هیجان انگیز با “موتور باز”
  • تجربه یک رقابت هیجان انگیز با “موتور باز”
  • تجربه یک رقابت هیجان انگیز با “موتور باز”
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا