رامبدبان بازی اندرویدی نگهداری از رامبد!

در بازی رامبدبان شما همیشه باید مراقب کارکتر بازی (رامبد) باشید؛ به او غذا بدهید، برای لباس بخرید و او را به حمام بفرستید. با کارکتر بازی کنید و او را سر تایم هایی بخوابانید. کارکتر بازی هم بابت انجام این کارها به شما هدایایی می دهد.

موبنا – واحد پول این بازی رامزی ( سکه ) می باشد که شما از آن در بخش های مختلف بازی استفاده می کنید. حتما مراقب باشید که رامزی هایتان همیشه زیاد باشد. از راه های بدست آوردن رامزی می توان به خرید، دریافت هدیه های بین بازی، دیدن ویدئو های داخل بازی اشاره کرد. ( بقیه هدیه ها رو بازی کنید و کشف کنید)

سبک بازی مشابه بازی پو (Pou) است و مناسب رنج سنی کودک و نوجوان میباشد.

جوایز بازی رامبدبان

در بازی شما یک سری حروف الفبا در اختیار دارید و قادر هستید بانک حروف و اعداد خود را گسترش دهید و با همین حروف می توانید جایزه برنده شوید و آن را بدون قرعه کشی در اختیار بیاورید. اگر شانس بردن جایزه ای را از دست دادید نا امید نشید! هر هفته می توانید شانس خود را امتحان کنید؛ به همین سادگی بازی و کنید جایزه برنده بشید.

بمب جایزه! بمب جایز چالش سرعت و دقت هستش؛ سریع و با دقت به سوالا جواب بدید، به مرحله آخر برسید و بدون قرعه کشی برنده جایزه نقدی هر روز باشید.

یادتون باشه هر روز ۲ بار شانس برنده شدن جایزه نقدی رو دارید پس گوش به زنگ باشید. سوالات هر مسابقه از ویدئوی مربوط بهش استخراج میشه و باید اول ویدئوی سوالات رو از بخش ویدئو ها ببینید.

اگر برنده شدید جایزه نقدی در انتظار شما خواهد بود. فقط جای هیچ اشتباهی نخواهد بود و باید به همه سوال ها به درستی پاسخ دهید.

ویژگی های بازی رامبدبان

دانلود بازی رامبد بان
دانلود بازی رامبد بان
  • تو بازی رامبدبان می توانید کلی جایزه های نفیس نقدی و غیر نقدی برنده بشید.
  • با کارت هایی که داخل بازی دریافت می کنید میتونید بدون قرعه کشی جایزه ببرید.
  • داخل بازی مینی گیم هایی وجود داره که می تونید لحظات خوب و شادی رو بگذرونید.
  • با رامزی (سکه) که واحد پول بازی هست می تونید لوازم و کارت جایزه بگیرید.
  • در این بخش با سرعت و دانش خودتون بدون قرعه کشی برنده جایزه نقدی باشید.
  • بازی هر روز در حال توسعه می باشد، پس منتظر اتفاقات جدید در بازی باشید.

دانلود بازی اندرویدی رامبدبان

برای شروع بازی رامبدبان کافیست عدد ۱ رو به شماره ۳۰۷۲۲۲ ارسال نمایید تا کد فعال سازی بازی و لینک دانلود بازی رو دریافت نمایید، پس از دانلود و نصب بازی با شماره تلفن و کد فعال سازی دریافت شده وارد بازی می شوید. در بازی می توانید طبق راهنما با بخش های مختلف آشنا شوید و در مراحل بعدی در بازی جوایز منحصرد بفردی برای شما قرار گرفته است که می تونید تلاش کنید و به جایزه ها برسید.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا