معرفی و دانلود بازی ایرانی کلاغ پر

کلاغ پر یکی از بازی های نوستالژی ایرانی می باشد، متولدین دهه شصت یا قبلتر حتما این بازی را که اغلب در دورهمی ها انجام میشد را به خوبی بخاطر دارند که یک بزرگتر عده ای از کودکان را دور خود جمع می کرد و با بردن نام اشیاء و پرندگان ، کودکان بایستی کلمات پر یا نه پر را می گفتند، ولی امروز دیگر خبری از آن بازی های نوستالژی و دورهمی نیست و این بازی ها جای خود را به بازی های رایانه ای داده اند.

موبنا – به تازگی استودیوی فن افزار دست به یک باتکار زده است و دوباره بازی کلاغ پر را به نوعی احیاء کرده است و آن را برای گوشی های اندرویدی با شکل و شمایلی جدید و جالب ولی با حفظ همان سبک و سیاق قدیمی ، عرضه کرده است.

بازی کلاغ پر
بازی کلاغ پر

گیم پلی این بازی ایرانی بدین صورت است که به شما تصویری نشان داده می شود و شما بایستی گزینه ی آبی (پر) یا قرمز (نه پر) را در پایین صفحه انتخاب نمایید. بازی دارای حالات سختی مختلفی است که با توجه به درجه ی سختی انتخابی توسط شما ، تصاویر نیز تغییر می کنند. بعنوان مثال با انتخاب میزان سختی آسان ، فقط تصاویر حشرات ، حیوانات و پرندگان زنده یا مرده به شما نشان داده می شود ، ولی با انتخاب حالت سخت ، تصاویر ترکیبی از شرایط مختلف می باشند که بایستی با بررسی دست تصویر گزینه ی پر یا نه پر را انتخاب کنید.

بازی کلاغ پر
بازی کلاغ پر

گیم پلی بازی کلاغ پر بصورت رکوردی می باشد ، بدین صورت که در ابتدای کار شما سه چراغ روشن دارید که با انتخاب نادرست گزینه های پر یا نه پر ، یکی از چراغ ها خاموش می شود و زمانی که تمامی چراغ ها خاموش شوند ، رکورد شما ثبت می شود. البته با انتخاب صحیح ، سکه و الماس دریافت خواهید کرد که با استفاده از آنها می توانید معجون بخرید که برای خرید معجون و باز کردن مراحل قفل شده به کار شما می آیند.

تصاویر بازی کلاغ پر:

دانلود بازی کلاغ پر:

 

download-bazar

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا