معرفی و دانلود بازی آرکید Color Snake

Color Snake از جدیدترین بازی های استودیو کچاپ می باشد که کمتر از دو ماه از تاریخ عرضه ی آن می گذرد و استقبال خوبی از آن بعمل آمده است که تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار در پلی استور دانلود گردیده است.

موبنا – این بازی آرکید همانند سایر بازی های استودیو کچاپ چالشی می باشد و برای موفقیت در آن بایستی تکرکز و سرعت عمل بالایی داشته باشید.

Color Snake
Color Snake

گیم پلی بازی بصورت رکوردزنی می باشد ، اگر چه در ابتدای کار، گیم پلی بازی ساده بنظر می رسد ولی با چند دست بازی کردن آن متوجه خواهید شد که همانند سایر بازی های این استودیو چالشی و اعتیادآور می باشد. بازی شباهت زیادی به بازی اسنیک کلاسیک دارد که کنترل یک مار را برعهده دارید ولی با این تفاوت ماری را که در این بازی هدایت آن را برعهده می گیرید بصورت رنگی می باشد و به سمت بالا در حال حرکت می باشد که موانعی بصورت اشکال هندسی دو بعدی در مسیر شما قرار می گیرند که تنها بایستی از درون موانعی عبور نمایید که مرنگ با مار می باشد و این روند را باستی تا آنجایی که می توانید ادامه دهید.

Color Snake
Color Snake

همانطور که در بالا اشاره کردیم شما در این بازی بایستی سرعت عمل و تمرکز بالایی را داشته باشید زیرا در برخی مواقع در حالیکه شما فاصله ی چندانی با مانع روبرویی خود ندارید رنگ آن عوض می شود و بایستی به سرعت مسیر خود را تغییر دهید تا بازنده نشوید. با پیشرفت در بازی و کسب ستاره های موجود در مسیرتان می توانید امتیاز خود را بالا ببرید و با استفاده از آن ها می توانید مار خود را شخصی سازی کنید و می توانید پوسته هایی با نقش و نگارهای زیبا و منحصربفرد برای مار خود انتخاب کنید.

تصاویر بازی Color Snake :

دانلود بازی Color Snake :

 

 منبع: اندرویدزوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا