معرفی و دانلود بازی پازل Twinfold

Twinfold از بازی های جدید و جالب اندرویدی در سبک پازل می باشد که با دارا بودن المان های جدید و جالب در گیم پلی خود توانسته به یکی از بهترین بازی های اینروزهای پلی استور مبدل شود و نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند بطوریکه تاکنون نمره بسیار خوب ۴.۹ از ۵ را در این سایت کسب نموده است.

موبنا – مکانیزم گیم پلی این بازی پازل بدین صورت است که شما هدایت یک مکعب کوچک را برعهده دارید که بایستی با کشیدن آن به طرفین ، او را به مسیر مشخصی برسانید ، البته در طول مسیر خود کار چندان ساده ای پیش رو ندارید و با موانع ، دشمنان و آیتم های مختلفی روبرو خواهید شد. به همین دلیل بایستی تک تک حرکات خود در بازی را همانند یک بازی شطرنج حساب شده انجام دهید زیرا موانع و دشمنانی در مسیر شما قرار می گیرد که سبب می شود بازی تبدیل به یک بازی چالشی شود. البته سازندگان برای شما کلیدی را برای بازگشت به حرکت قبلی تان نیز قرار داده اند ولی به تعداد محدود ، به همین دلیل بایستی در تک تک حرکات خود دقت بالایی داشته باشید. همچنین در هنگام انجام حرکات خود می توانید کاراکتر بازی را به سمت مورد نظر خود به صورت نصفه و نیمه بکشید و از نتیجه حرکت خود تا حدودی با خبر شوید.

Twinfold
Twinfold

با جمع آوری مکعب های نارنجی رنگ در طول بازی ، سطحتان بالاتر خواهد رفت که با بالا بردن سطحتان ، محیط بازی نیز تغییر خواهد کرد و دشمنان شما نمایان می شوند. شما در طول بازی با دشمنان مختلفی که هر کدام قابلیت های منحصربفردی دارند روبرو خواهید شد که مبارزه با این دشمنان نیز از هیجان ویژه ای برخوردار است. کاراکتر شما نیز در طول بازی بیش از ۳۰ مهارت را دریافت خواهد کرد که بایستی نحوه استفاده درست از این مهارت ها را فرابگیرید.

تصاویر بازی Twinfold :

دانلود بازی Twinfold :

معرفی و دانلود بازی پازل Twinfold

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا