معرفی و دانلود بازی آرکید Hole.io

Hole.io یکی از بازی های جدید اندرویدی در سبک آرکید می باشد که با ارائه ی یک گیم پلی اعتیادآور توانسته به یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های اینروزهای پلی استور تبدیل شود

موبنا – بطوریکه تاکنون بیش از ۵ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است و توانسته نمره خوب ۴.۲ از ۵ را در این سایت کسب نماید.

Hole.io
Hole.io

گیم پلی اعتیادآور بازی بدین صورت می باشد که شما در یک محیط بزرگ قرار می گیرید و بایستی با حرکت به اطراف و خوردن سازه های موجود در بازی سیاه چاله ی خود را بزرگ و بزرگتر نمایید اما بایستی به این نکته توجه داشته باشید که درون سیاه چاله سایر بازیکنان گرفتار نشوید ولی با بزرگ کردن سیاه چاله ی خود نسبت به سایرین می توانید سیاه چاله های آن ها را نیز ببلعید و آن ها را دور مسابقه خارج کنید. محیط بازی گسترده و بزرگ می باشد و شما بایستی با اعمال یک استراتژی درست در این محیط سیاه چاله ی خود را بزرگتر کنید ، البته در ابتدای بازی به دلیل عدم آشنایی با کلیت و گیم پلی بازی ممکن است توفیق چندانی بدست نیاورید ولی با چند درست بازی کردن می توانید در بازی پیشرفت کنید.

Hole.io
Hole.io

در ابتدای بازی چون سیاه چاله شما کوچک است بایستی به سراغ وسایل کوچک موجود در شهر بروید و آن ها را بخورید و سپس به سراغ وسایل بزرگتر مانند آپارتمان های بزرگتر بروید. فیزیک بازی بسیار خوب و هنرمندانه طراحی شده است و نحوه فرو رفتن سازه های موجود در بازی در سیاه چاله ها جالب و خوب طراحی گردیده است. رده بندی بازیکنان و امتیازهای آن ها روی صفحه نمایش مشخص شده است ، نحوه محاسبه امتیاز نهایی شما بسته به تعداد بازیکنانی که از دور خارج می کنید می باشد و در نهایت آخرین نفری که باقی می ماند برنده بازی می باشد.

تصاویر بازی Hole.io :

دانلود بازی Hole.io :

معرفی و دانلود بازی آرکید Hole.io

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا