معرفی و دانلود بازی Dead Ahead: Zombie Warfare

Dead Ahead: Zombie Warfare یکی دیگر از بازی های محبوب پلی استور با محوریت زامبی ها می باشد که تاکنون بیش از ۱ میلیون بار در این سایت دانلود گردیده است.

موبنا – این بازی در واقع دومین نسخه از مجموعه بازی Dead Ahead می باشد که پیش تر از این با استقبال خوبی مواجه شده بود. محوریت اصلی این بازی بحث بر سر بقاء می باشد ، در واقع در این بازی همانند سایر بازی ها با موضوع زامبی ، شما بایستی بر سر زنده ماندن خود از دست زامبی ها تلاش کنید.

Dead Ahead: Zombie Warfare
Dead Ahead: Zombie Warfare

گیم پلی این بازی بدین صورت است که شما در  یک اتوبوس مدرسه قرار گرفته اید که در حال گذر و فرار از دست زامبی ها در مسیرهای مختلفی می باشد ولی در برخی از مکان ها با موانعی از زامبی ها برخورد می کنید و حال بایستی با استفاده از نیروهای مختلف خود با انواع زامبی ها مبارزه کنید. نکته ای که در مبارزات شما با زامبی ها در این بازی حائز اهمیت است ، داشتن استراتژی و تاکتیک در هنگام مبارزات است تا مبادا نیروهای خود را الکی از دست بدهید. البته در ابتدای بازی ، به شما یک آموزش داده می شود تا با کلیت و نحوه ی انجام بازی آشنا شوید.

Dead Ahead: Zombie Warfare
Dead Ahead: Zombie Warfare

در ابتدای مراحل شما همه ی نیروهای خود را در اختیار ندارید و بایستی با پیشرفت در بازی و افزایش سطح تان ، نیروهای مختلف را به دست بیاورید ، البته شما همچنین می توانید با پرتاب کردن اشیاء مختلفی از قبیل بشکه و … زامبی ها را از بین ببرید.البته لازم به ذکر است بطور کلی شما ۲۰ واحد بنزین در طول بازی در اختیار دارید که با رد کردن هر مرحله ۲ واحد از شما کم می شود و بعد از تمام شدن بنزین بایستی صبر کنید تا محددا پر شود یا اینکه از طریق پرداخت درون برنامه ای برای خود بنزین تهیه کنید. گرافیک پیکسلی بازی نیز بسیار خوب و چشم نواز طراحی شده و جذابیت بازی را دو چندان کرده است.

تصاویر بازی Dead Ahead: Zombie Warfare :

دانلود بازی Dead Ahead: Zombie Warfare :

 

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا