بهشت کوچک کودک شما

متاسفانه امروزه اکثرا کودکان بیشتر وقت خود را با بازی‌های موبایلی و کامپیوتری پر می‌کنند و کمتر توجهی به آموزش و سایر سرگرمی‌ها دارند. حتی اگر بتوانیم این وابستگی را کم کنیم باز هم زمان زیادی از روز صرف بازی‌های اکشن و هیجانی می‌شود که شاید برای روحیه کودک نیز مناسب نباشند.

موبنا – اما با به کار گرفتن اپلیکیشن‌های آموزشی و بازی‌های فکری، می‌توانیم این زمان را به زمانی مفید برای یادگیری بیشتر تبدیل کنیم. یکی از جذاب‌ترین این برنامه‌ها بهشت کوچک است که ترکیبی از بازی و سرگرمی با آموزش و داستان است. با این برنامه کودکان شما می‌توانند در کنار بازی کردن با تبلت خود، چیز‌هایی یاد بگیرند و لذت ببرند.

بهشت کودکان ۶ بخش دانستنی‌ها، شعر‌های کودکانه، داستان‌های تصویری و آموزنده، آموزش کاردستی، بازی‌های آنلاین، آموزش نقاشی و چیستان را شامل می‌شود که عمدتا، هم برای دبستانی‌ها و هم کودکان زیر ۶ سال مناسب و سرگرم کننده هستند.

بهشت کوچک کودک شمایکی از علت‌های علاقه کودکان به دستگاه‌های الکترونیکی جذابیت‌های ظاهری و گرافیک قوی آن‌ها است. جدای از گرافیک خوب و رنگارنگ برنامه، همه داستان‌ها مصور هستند و بچه‌ها در حین شنیدن یا خواندن داستان می‌توانند از تماشای تصویر هم لذت ببرند و گوش کردن داستان برایشان کسل یا حوصله سربر نباشد.

در بخش‌های شعر‌های کودکانه ترانه‌های شاد و موزیکال کودکانه با کیفیت بالایی قرار دارند که می‌تواند در مهمانی و تولد‌ها نیز استفاده شوند. نکته مثبت این بخش این است که اگر از آن خارج شوید پخش ترانه‌ متوقف نمی‌شوند و در حین استفاده از سایر بخش‌ها برنامه نیز می‌توان به موسیقی‌ها گوش کرد.

دو بخش آموزشی برنامه، آموزش کاردستی ونقاشی هستند که بخش‌های متنوعی در بر دارند و همه آموزش‌ها مرحله به مرحله وهمراه با تصویر هستند. بچه‌ها با نقاشی کشیدن و ساختن، خلاقیت خود را به کار می‌گیرند و بیشتر از دست‌هایشتان استفاده می‌کنند.

چیستان‌های ساده و کوچک برنامه نیز ذهن کودک را به چالش می‌کشند و آن‌ها را مجبور می‌کند تا برای یافتن پاسخ فکر کنند. چیستان‌ها به این صورت هستند که پس از انتخاب هرکدام صفحه‌ای باز می‌شود و سوال را نشان می‌دهد، سپس به کودک فرصت می‌دهد تا فکر کند و هرزمان که  پاسخ را پیدا کرد با کلیک بر روی گزینه جواب، درستی یا نادرستی آن را مشاهده کند.

برای جذابیت بیشتر برنامه، بخشی اختصاصی بازی ها نیز در نظر گرفته شده است که بازی‌های آموزشی و فکری چون شطرنج در آن قرار دارند. همه این بازی‌ها آنلاین هستند که باعث شده حجم برنامه کم شود و علاوه بر این این امکان را به شما می‌دهد که با خاموش کردن اینترنت گجت کودکتان دسترسی او به بازی ها را محدود کنید و زمان بازی کردن کودک را کنترل کنید.

بهشت کودکان می‌تواند منبع آموزشی و سرگرمی خوبی برای بچه‌های کوچک باشد و به آن‌ها این امکان را می‌دهد که در کنار بازی آموزش ببینند، داستان بخوانند و خلاقیت و استعداد خود را نشان دهند. برنامه با توجه به تعداد زیاد تصاویر و فایل‌های صوتی، حجم کمی( ۱۲ مگابایت) دارد و به راحتی می‌تواند جای خود را در کنار سایر بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها باز کند.

نقاط قوت:

• بخش‌های مفید و متنوع

• گرافیک خوب

• فایل‌های صوتی با کیفیت

• بازی‌های آنلاین

نقاط ضعف:

• تنوع محتویات کم است

بهشت کوچک کودک شما
  • بهشت کوچک کودک شما
  • بهشت کوچک کودک شما
  • بهشت کوچک کودک شما
  • بهشت کوچک کودک شما
  • بهشت کوچک کودک شما
  • بهشت کوچک کودک شما
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا