معرفی و دانلود بازی چالشی ColorFold

ColorFold یکی از بازی های جالب و چالشی اندرویذی در سبک کژوال می باشد ، این بازی با دارا بودن گیم پلی درگیر کننده می تواند شما را برای مدت ها درگیر خود کند.

موبنا – این بازی چالشی تاکنون بیش از ۲۷ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است که آمار فوق العاده ای می باشد.

ColorFold
ColorFold

همانطور که در بالا گفته شد گیم پلی بازی چالشی می باشد و شاید در نگاه اول گیم پلی ساده بنظر برسد اما با چند دست بازی کردن متوجه خواهید شد که برای رد کردن مراحل بازی کار سختی را پیش رود دارید و بایستی به ذهن خود فشار بیاورید تا بتوانید مراحل را رد کنید. گیم پلی بازی بدین صورت است که تنها بایستی روبان های رنگی موجود در بازی را تا کنید و آن ها را به سمت چک پوینت ها هدایت نمایید. نحوه ی حرکت دادن روبان ها بدین منوال می باشد که شما بایستی با توجه به رنگ روبان ها آن ها را روی نقاط تعیین شده ای قرار دهید و  در صورت پر کردن تمامی چک پوینت ها به درستی ، مرحله به پایان می رسد و به مرحله ی بعدی خواهید رفت. بطور کلی بازی دارای ۱۰۱ مرحله می باشد که هر کدام از آن ها چالش های مختلفی برای شما در نظر دارند.

ColorFold
ColorFold

برای موفقیت در مراحل بازی بایستی بارها آزمون و خطا کنید تا بتوانید روبان ها را قسمت های مختلف تا کنید تا بتوانید به مقصود خود برسید. سازندگان در طراحی بصری بازی نیز به خوبی کار کرده اند و از رنگ های مختلف و چشم نوازی در طراحی روبان ها استفاده کرده اند بطوریکه پس از کنار هم قرار گرفتن روبان ها مشابه یک اثر هنری جذاب می شوند. اگر از طرفداران بازی های چالشی هستید که برای مدت زیادی وقت شما را پر کند این بازی به شما توصیه می کنیم.

تصاویر بازی ColorFold :

دانلود بازی ColorFold :

معرفی و دانلود بازی چالشی ColorFold

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا