معرفی و دانلود بازی آرکید Cubiti Dash ‘n’ Dodge

Cubiti Dash ‘n’ Dodge یکی از بازی های جالب و جدید اندرویدی در سبک آرکید می باشد که با دارا بودن یک گیم پلی اعتیاد آور و مهیج می تواند شما را ساعت ها میخکوب صفحه گوشی تان بکند.

موبنا – این بازی آرکید تاکنون نمره خوب ۴.۲ از ۵ را در پلی استور کسب کرده است.

Cubiti Dash 'n' Dodge
Cubiti Dash ‘n’ Dodge

معمولا بازی هایی که دارای گیم پلی اعتیادآوری می باشند شما را با چالش هایی مواجه می سازند که از همین حیث برای مخاطب جالب و جذاب است و می خواهد هر طور که شده به نوعی مچ سازندگان بازی را بخواباند. این بازی نیز از همان دسته بازی ها می باشد که در مراحل ابتدایی بازی ممکن است اعصاب مخاطبان خود را بخاطر چالش های مختلف بهم بریزد ولی با چندین دست بازی کردن به گونه ای معتاد آن خواهید شد که تمامی شارژ گوشی خود را پای این بازی تمام خواهید کرد.

Cubiti Dash 'n' Dodge
Cubiti Dash ‘n’ Dodge

گیم پلی بازی به دو بخش Dodge و Dash تقسیم می شود بدین صورت که در بخش Dodge شما در یک محیط چهارگوش قرار می گیرید که از مربع های کوچکتری تشکیل شده است و شما هدایت یک مکعب کوچک را بر عهده دارید که می توانید آن را در محیط بازی تکان دهید ، پس از چندین ثانیه توپ هایی بصورت رندم به سمت محیط بازی شلیک می شود که به هر محلی برخورد کند ردیف و ستونی که در آن فرود می آید را نیز خراب می کند و شما بایستی مکعب خود را محلی قرار دهید تا از شلیک گلوله ها در امان باشد. در بخش Dash که حالتی رکوردی نیز دارد دوربین از بالا به سمت پایین حرکت می کند و شما بایستی همراه با دوربین به سمت جلو حرکت کنید که هر چقدر جلوتر بروید رکورد بهتری بجای خواهید گذاشت.

تصاویر بازی Cubiti Dash ‘n’ Dodge :

دانلود بازی Cubiti Dash ‘n’ Dodge :

معرفی و دانلود بازی آرکید Cubiti Dash ‘n’ Dodge

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا