معرفی و دانلود بازی پازل Troll Face Quest Video Games

Troll Face Quest Video Games از بازی های محبوب و جالب اندرویدی در سبک پازل می باشد که شما را برای حل معماهای چالشی فرا می خواند ، این بازی علاوه بر جنبه ی سرگرمی یکی از بازی های خنده دار نیز به شمار می رود زیرا بسیاری از کاراکترهای معروف دنیای بازی های رایانه ای را نیز به سخره می گیرد.

موبنا – این بازی پازل موفق شده است در پلی استور نمره بسیاره خوب ۴.۶ از ۵ را کسب کند و همچنین رکورد ۱۰ میلیون دانلود را از خود بجای بگذارد و اکثر افراد نمره کامل را به این بازی داده اند و نظرات مثبتی را در مورد این بازی داشته انذ.

Troll Face Quest Video Games
Troll Face Quest Video Games

همانطور که در بالا اشاره کردیم گیم پلی بازی بصورت حل معماهای مختلف می باشد که در بیش از سی مرحله ی جالب و سرگرم کننده شما را به سراغ شخصیت های معروف بازی های رایانه ای می برد. سازندگان بازی اسم شخصیت هایی که در این بازی با آن روبرو خواهید شد را ذکر نکرده اند ولی نوید این موضوع را داده اند که با بازی کردن بازی سوپرایز خواهید شد و لحظات مفرحی را خواهید داشت ، البته برخی از شخصیت های معروفی که در این بازی حضور دارند ، ماریو ، انگری بیردز و … می باشند.

Troll Face Quest Video Games
Troll Face Quest Video Games

این بازی دارای لیدبرد یا جدول رده بندی کاربران نیز می باشد و شما می توانید با سایر افراد در سراسر جهان رقابت کنید. همانطور که در قبل اشاره کردیم بازی دارای بیش از سی مرحله می باشد که همین موضوع سبب شده است بازی از حیث محیط ها دارای تنوع خوبی باشد و بازی دچار یکنواختی نشود. گرافیک بازی نیز بسیار خوب و منحصربفرد طراحی گردیده است که سبب شده است بازی جذاب تر از قبل شود.

تصاویر بازی Troll Face Quest Video Games :

دانلود بازی Troll Face Quest Video Games :

 

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا