معلومات خود و دوستانتان را به چالش بکشید و جایزه بگیرید!

امنیت و سرعت بالا از جمله ویژگی های بارز تلگرام هستند که این برنامه را به یکی از بهترین پیام رسان‌های حال حاضر دنیا، به خصوص ایران تبدیل کرده‌اند.

موبنا – اخیرا بازی‌های رقابتی آنلاینی که به تلگرام اضافه شده‌اند، موجبات محبوبیت بیش از پیش این پیام رسان فراهم شده است. گروه کل کل نیز به واسطه ویژگی‌های جذابی که تلگرام در اختیار قرار می‌دهد، دست به اقدام جدیدی زده و با خلاقیت‌های فراوان یک بازی هیجان انگیز و رقابتی ایجاد کرده است.

کل کل یک بازی دو نفره سوال و جواب آنلاین در تلگرام است که با هدف سرگرم کردن کاربران در کنار افزایش معلومات عمومی آن‌ها ساخته و پرداخته شده است. بانک سوالات کل کل به صورت چهار جوابی در سطوح سختی مختلف دسته بندی شده و موضوعاتی از قبیل «اطلاعات عمومی، ورزشی، فوتبال، هنر، مذهبی و غیره» را تحت پوشش قرار می‌دهد. قابل ذکر است که دسترسی به کل کل از طریق بات تلگرامی صورت گرفته و انجام آن به صورت کامل رایگان می‌باشد. کاربران می‌توانند با کسب امتیازات بیش‌تر، عنوان نفرات برتر را از آن خود کرده و علاوه بر دریافت جوایز نفیس، به سایرین معرفی خواهند شد. هر هفته نفرات برتری که موفق به کسب بیش‌ترین امتیازات شده‌اند، شارژ رایگان تعلق خواهد گرفت.

با نصب کل کل، امکانات جذابی در اختیارتان قرار می‌گیرد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

بازی با حریف تصادفی: این امکان به شما داده می‌شود که حریفی را به صورت تصادفی برگزیده و به رقابت بپردازید. سطح بازی شما و حریفتان برابر خواهد بود.

کل کل

روم بازی: با مراجعه به روم بازی کلی دوست جدید پیدا کنید و به انجام بازی بپردازید.

بازی در گروه‌ها: این امکان به شما داده می‌شود که میان کلی تماشاچی با حریف خود به رقابت بپردازید.

مدال: مدال‌هایی در مراحل مختلف بازی تعبیه شده‌اند که جهت دستیابی به آن‌ها باید توانایی‌هایتان را نشان دهید.

نحوه فعال سازی بات

جهت نصب بات تلگرامی کل کل ابتدا به سایت www.kalkalgame.com مراجعه کرده و آیتم «ورود به بات کل کل» را لمس کنید. پس از آن از شما خواسته می‌شود که دکمه «ثبت شماره موبایل من» را کلیک کنید. همان طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم، از جمله بارزترین ویژگی‌های پیام رسان تلگرام امن بودن آن است. بازی کل کل نیز از این امنیت تلگرام بهره برده و تضمین می‌کند که اطلاعات شخصی شما به هیچ وجه در اختیار شخص دیگر قرار نخواهد گرفت.

بازی تلگرامی کل کل قابل نصب و راه اندازی بر روی پلتفرم‌های مبتنی بر سیستم عامل‌های اندروید، iOS و ویندوز است.

  • معلومات خود و دوستانتان را به چالش بکشید و جایزه بگیرید!
  • معلومات خود و دوستانتان را به چالش بکشید و جایزه بگیرید!
  • معلومات خود و دوستانتان را به چالش بکشید و جایزه بگیرید!

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا