آماده یک تیک آف حسابی باشید!

شاید شما هم با این صحنه‌ در فیلم‌ها برخورد کرده باشید: ماشینی که با سرعت در حال حرکت است ناگهان با هنرمندی و ظرافت از بین دو ماشین دیگر که در اطرافش هستند عبور کرده و بدون این‌که کوچک‌ترین خط و خشی روی بدنه‌اش بیافتد، ترمز دستی را کشیده و درست در جای خالی پارک می‌کند.

موبنا – با وجود تمام جذابیت‌ها، بازهم تجربه این‌کار در واقعیت خالی از خطر نیست. اما در دنیای بازی همه‌چیز امکان‌پذیر است! خیابان‌های بازی Handbrake Valet  برخلاف دنیای واقعی پر از جای پارک خالی است و شما با هر سرعتی که بخواهید می‌توانید ماشین خود را در آن‌ها پارک کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که ترمز دستی را به موقع کشیده و سعی کنید ماشین را درست و به موقع در جای خالی پارک کنید. حواستان باشد، اگر لحظه‌ای غفلت کنید، جای پارک را برای همیشه از دست داده و باید بازی را دوباره از اول شروع کنید!

مرور بازی:

اگر دنبال جزئیات زیاد و گیم پلی پیچیده می‌گردید باید بگوییم در این بازی خبری از این موارد نیست. یک خیابان، چند ماشین رنگارنگ و تعدادی جای پارک تمام آن چیزی است که در این بازی در اختیار خواهید داشت. به محض ورود به بازی وارد خیابانی می‌شوید که در دو طرف آن گوش تا گوش ماشین پارک شده. شما وسط این خیابان در حال حرکت به پایین هستید که ناگهان چشم‌تان به یک جای پارک خالی می‌افتد. حالا باید به سرعت ترمز دستی را کشیده و جای پارک را از آن خورد کنید. برای پارک کردن کافی‌است به سمت راست یا چپ صفحه ضربه وارد کنید تا ترمز دستی کشیده و ماشین وارد جای خالی شود. این کار را باید به سرعت و با زمان‌بندی درست انجام دهید، در غیر این صورت شک نکنید که با ماشین‌های دیگر تصادف خواهید کرد. حواس‌تان باشد، حین پارک کردن اگر به ماشین دیگری برخورد کنید یا فقط خراشی روی آن‌ها بیندازید باید بازی را از اول شروع کنید. این بازی از صحنه تصادف شما عکس‌بردای کرده و شما می‌توانید صحنه پارک دیوانه‌وار خود را در شبکه‌های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید.

آماده یک تیک آف حسابی باشید! آماده یک تیک آف حسابی باشید!

دو یا سه ماشین اول با سرعت معقولی حرکت می‌کنند و شما وقت بیشتری برای زمان‌بندی در اختیار دارید، اما با جلوتر رفتن نه تنها سرعت حرکت ماشین‌ها زیادتر شده، بلکه ماشین‌های بزرگ‌تری را باید در جای خالی پارک کنید. عکس‌العمل نشان دادن در این حالت کار دشواری است، در حالی که همه چیز در این بازی بر پایه زمان‌بندی درست و عکس‌العمل به موقع است.

به نظر می‌رسد طراح این بازی یعنی Meagan Harrington قصد ارئه یک بازی ساده و بی‌دردسر را داشته‌. هرچند به نظر می‌رسد اضافه کردن اندکی جزئیات باعث بالاتر رفتن جذابیت بازی می‌شد، ولی بازهم اگر زمان کمی دارید و دنبال یک بازی می‌گردید که موقتاً وقت خود را با آن پر کنید، Handbrake Valet می‌تواند انتخاب خوبی برای‌تان باشد.

اپ‌استور کافه‌بازار
  • آماده یک تیک آف حسابی باشید!
  • آماده یک تیک آف حسابی باشید!
  • آماده یک تیک آف حسابی باشید!
  • آماده یک تیک آف حسابی باشید!
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا