معرفی بازی: پونگا

پونگا یک بازی ماجرایی است. در این بازی شما که نقش موجودی سه چشم! و عجیب و غریب را بر عهده دارید، باید برای رسیدن به عشق خود که توسط اژدهایی پلید ربوده شده، مسیری طولانی و پرخطر را پشت سر بگذارید.

موبنا – پونگا عنوانی پلتفرمر است. در این بازی با مراحل مختلف که هرکدام  نیز چالشی جدید را با خود به همراه خواهند داشت، رو به رو می‌شوید. با ما در ادامه همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر این بازی زیبا و اسرارآمیز.

مرور بازی:

همه چیز داشت به خوبی و خوشی می‌گذشت که روزی سر و کله اژدهایی پلید پیدا شده و عشق پونگا را با خود می‌برد. پونگا که سراسیمه شده، تصمیم می‌گیرد برای پس گرفتن عشق خود راهی سفری پرماجرا و صد البته پرخطر شود.

معرفی بازی: پونگا

با شروع بازی، شما وارد محیطی عجیب و غریب خواهید شد. در مسیر بازی با تله‌ها و دشمنان زیادی رو به رو می‌شوید که برای رد شدن از آن‌ها باید از روی‌شان بپرید. برای پریدن و حرکت دادن این موجود بامزه، شما باید ابتدا هدف‌گیری کرده و سپس به صفحه ضربه وارد کنید. با وارد کردن ضربه به صفحه، پونگا در همان جهت به هوا می‌پرد. هرچند این‌کار در ابتدا ممکن است کمی سخت به نظر برسد، ولی مطمئن باشید با وقت گذاشتن و تمرین و تکرار، جهت درست ضربه وارد کردن را پیدا خواهید کرد.

دشمنان شما در این بازی را تعدادی بوته خار رنگارنگ تشکیل می‌دهند که با برخورد به هرکدام از آن‌ها، سلامتی خود را از دست داده و باید مرحله را از ابتدا آغاز کنید. اینجاست که چالش اصلی بازی خود را نشان می‌دهد، از آن‎‌جایی که پونگا برای مقابله با دشمنان خود سلاحی ندارد، فقط می‌تواند با پریدن آن‌ها را پشت سر بگذارد. این پریدن‌ها درواقع همان چالش اصلی شما در این بازی هستند. گاهی جهت‌گیری درست در این بازی واقعاً به کار سختی تبدیل می‌شود؛ همان‌طور که گفتیم این عنوان عنوانی در سبک پلتفرمر نیز هست، درنتیجه پریدن روی سطوح مختلف نیز یکی دیگر از چالش‌های شما در این بازی خواهد بود.

معرفی بازی: پونگا

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این بازی، طراحی فوق‌العاده زیبای محیط بازی و شخصیت‌های آن است. همه چیز در این بازی، از خود پونگا گرفته تا جزئیات به کار رفته در محیط، همگی جذابیت بالایی به این عنوان بخشیده‌اند. از آن جالب‌تر و بامزه‌تر صداگذاری پونگا و دیگر شخصیت‌های بازی است؛ حین پشت سرگذاشتن مراحل می‌توانید از این صداگذاری جذاب و بامزه نیز لذت ببرید! هرچند در این عنوان خبری از منو پر و پیمان و آیتم‌های مختلف نیست؛ به نظر می‌رسید اضافه کرده چند آیتم جانبی می‌توانست جذابیت بیش‌تری به این عنوان ببخشد.

در پونگا شما با مراحل مختلفی رو به رو خواهید شد، مراحلی که هرچه در آن‌ها پیش‌روی می‌کنید، سخت و سخت‌تر شده و پشت سر گذاشتن آن‌ها کار دشوارتری می‌شود. اما نگران نباشید، با تمام کردن این بازی می‌توانید ادعا کنید که استاد هدف‌گیری دنیا هستید!

معرفی بازی: پونگا

پونگا به راستی عنوان جذابی است! تنها با نگاهی به تصاویر این بازی متوجه می‌شوید راجع به چه صحبت می‌کنیم. طراحی فوق‌العاده زیبای این عنوان و گیم‌پلی جذاب آن، این عنوان را به عنوانی فوق‌العاده سرگرم کننده تبدیل کرده است. حالا نظرتان چیست؟ دوست دارید به کمک پونگا رفته و در این سفر اسرار آمیز با او همراه شوید؟

کافه‌بازار مایکت
  • معرفی بازی: پونگا
  • معرفی بازی: پونگا
  • معرفی بازی: پونگا
  • معرفی بازی: پونگا

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا