عدد چین

تاکنون بازی‌های فکری زیادی با هدف به چالش کشیدن ذهن و خلاقیت کاربر توسعه داده شده‌اند. برخی از این اپلیکیشن‌ها مانند بازی محبوب و اعتیاد آور ۲۰۴۸ با این که از طراحی، گیم‌پلی و گرافیک زیاد بالایی برخوردار نیستند، اما در عین حال کاربران زیادی را از آن خود کرده‌اند.

موبنا – از آن‌جایی که این بستر بازی‌های فکری می‌تواند محل مناسبی برای مطرح شدن باشد، از این رو با بازی‌های فکری زیادی مواجه می‌شویم که با طراحی ساده و نه‌چندان خاص خود موفقیت بیشتری را نسبت به بازی‌ها و اپلیکیشن‌های با گرافیک بالا و حجم زیاد کسب کرده‌اند.

بازی‌های فکری طرفداران زیادی دارند. این بازی‌ها با قابلیت رنک‌بندی و نشان دادن رتبه در بین تمام بازیکنان، آن‌ها را به چالش کشیده و هر بازیکن می‌تواند خود را در سطح‌های جهانی و یا محدود‌تر محک بزند.

توسعه دهندگان ایرانی نیز این بستر را ایجاد کرده‌اند و با طراحی و عرضه این بازی‌ها با طراحی مشابه و شکل و شمایل متفاوت پا به میدان رقابت گذاشته‌اند. بازی ساده عدد چین مثال خوبی از این‌گونه بازی هاست.

اپلیکیشن عددچین یک بازی فکری است که شما را به چالش می‌کشد و ذهن شما را درگیر خود می‌کند. این بازی که توسط شرکت RK Game  توسعه داده شده است، بیش از ۵هزار کاربر فعال را از آن خود کرده و چیزی حدود ۲۴ مگابایت از حجم دیوایس اندرویدی‌تان را اشغال خواهد کرد.

در این بازی باید اعداد را جابجا کنید و هر کدام را در جای خودش قرار دهید تا مجموع اعدادی که آن‌ها را پشت سر هم قرار داده‌اید برابر با عدد خواسته شده شود. در این بازی باید با هوش و خلاقیت خود در کمترین حالت اعداد را جابجا کنید و سر جای خودشان قرار دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید و امتیاز کمتری هم از دست بدهید؛ چراکه هر چقدر اعداد را بیشتر جابجا کنید، امتیاز ( سکه ) بیشتری را از دست خواهید داد.

عدد چین از ۱۰۰ مرحله تشکیل شده است که به مرور پیشرفت سخت‌تر می‌شود.

این بازی کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده و با تمام دستگاه‌های اندرویدی سازگار است.

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا