نقد و بررسی بازی نیُفتی

این روزها مارکت‌های اندرویدی پر شده از انواع و اقسام بازیهای امتیازی و رکوردی. اما خیلی از عناوین به سادگی و آب خوردن به حاشیه رانده می‌شوند و یا حتی نادیده گرفته می‌شوند.

موبنا – بعضی از عناوین هم هستند که لیاقت این را دارند که دیده بشوند و توسط مخاطب جدی گرفته شوند. بازی نیُفتی از ساخته‌های شرکت آتی تندیس لیان از همین دسته عناوین است. این بازی بسیار خوش ساخت است که تمامی عناصر آن در جای درست قرار دارد و گیم‌پلی بازی بسیار خوب طراحی و پیاده سازی شده است.

شخصیت تحت کنترل شما باید در مسیری میان آسمان و زمین حرکت کند و شما باید با لمس کردن صفحه نمایش پل‌ها را بچرخانید تا مسیر را برایش هموار کنید.تمامی پل‌های بازی با هربار لمس شما به صورت هم‌زمان می‌چرخند و همین ممکن است هموار کردن مسیر را برای شما دچار چالش بکند. در هر صورت باید گیم‌پلی این عنوان را تجربه کرد تا بشود آن را درست و درمان فهمید.

بخش گرافیک این بازی هم بسیار زیبا از آب درآمده و تا حدودی یادآور عنوان معروف crossy road است. موسیقی و صداگذاری این عنوان هم مناسب است و کاملا با حال و هوا و گرافیک بازی هم‌خوانی دارد و بعید می‌دانم به این زودی‌ها خسته‌اتان کند.

 نقاط قوت:

 گیم پلی جذاب

گرافیک دوست داشتنی

کافه‌بازار
  • نقد و بررسی بازی نیُفتی
  • نقد و بررسی بازی نیُفتی
  • نقد و بررسی بازی نیُفتی
  • نقد و بررسی بازی نیُفتی
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا