بابا لنگ دراز!

بابا لنگ‌دراز یک بازی آرکید یا همان امتیازی است. در این بازی با موجودی سیاه رنگ با پاهای کشیده و دراز طرفید که دست بر قضا تعادل درستی حین راه رفتن ندارد و مدام به زمین می‌خورد.

موبنا – شما باید سعی کنید با جهت‌دهی درست و به موقع، تعادل این موجود را حفظ کرده و مانع از زمین خوردنش شوید. در این بازی امتیازی، به هر میزان که مسافت بیش‌تری را بپیمایید، امتیاز بیش‌تری نیز دریافت خواهید کرد. شاید فکر کنید کار راحتی است، ولی با اطمینان می‌گوییم که به احتمال زیاد پس از پنجاه بار شروع دوباره بازی، شاید نهایتاً توانسته باشید ۱۳ متر از مسیر را طی کنید! اما نگران نباشید، پس از پیدا کردن قلق بازی، دیگر هیچ‌کس جلودارتان نخواهد بود!

مرور بازی:

گیم‌پلی این بازی چیزی بسیار مشابه بازی The Walking Pet محصول کمپانی Ketchapp است که پیش‌تر در پانوشت نیز به معرفی‌ آن پرداختیم. در آن‌جا نیز شما باید تعدادی حیوان لق‌لقو را حین راه رفتن کنترل کرده و مانع از زمین خوردن‌شان می‌شدید. در این بازی اما شما با موجودی سیاه‌رنگ و پشمالو به نام بابا لنگ‌دراز طرفید. حالا یا به خاطر پاهای کشیده این موجود سیاه رنگ و پشمالوست یا به هر دلیل دیگری، این موجود بینوا نمی‌تواند حین راه رفتن تعادل خود را حفظ کند و دائم به زمین می‌خورد. شما باید با استفاده از لمس دو طرف صفحه، تعادل این موجود را حین راه رفتن حفظ کرده و بیش‌ترین مسافت را بپیمایید.

بابا لنگ دراز!

همان‌طور که گفتیم بابا لنگ‌دراز عنوانی امتیازی و رکوردی است، به هر میزان مسافت بیش‌تری را در این بازی طی کنید، به همان میزان نیز امتیاز بیش‌تری به شما تعلق می‌گیرد.

همان‌طور که دیدید بابا لنگ‌‌دراز گیم‌پلی ساده‌ای دارد. اما طراحی شخصیت بامزه و نحوه راه رفتن و زمین خوردن این موجود به‌قدری خنده‌دار است که خود می‌تواند ساعت‌ها باعث سرگرمی شما شود. محیط بازی نیز طراحی ساده، اما جذابی دارد.

سازندگان برای ایجاد تنوع در این عنوان تعدادی آیتم فرعی مانند انواع و اقسام لباس‌ها و کلاه‌های بامزه نیز برای اضافه کردن به این موجود سیاه رنگ، در نظر گرفته‌اند. شما می‌توانید با کسب امتیاز بیش‌تر در این بازی به این آیتم‌های فرعی نیز دست پیدا کنید.

بابا لنگ دراز!

شاید در ابتدا و دورهای اول بازی پیش خود فکر کنید که هدایت این موجود دراز و بی‌قواره کار غیرممکنی است، اما به شما اطمینان می‌دهیم با چندین بار تمرین و شکست خوردن‌های پشت هم، درنهایت قلق بازی دست‌تان می‌آید و آن‌ وقت است که دیگر دل کندن از این عنوان اعتیادآور سخت می‌شود!

یکی دیگر از امکاناتی که این بازی در اختیار شما قرار می‌دهد، امکان ادامه بازی از نقطه‌ای است که در آن به زمین خورده‌اید. برای مثال اگر با شروع بازی پنجاه متر از مسیر را طی کنید و سپس زمین بخورید، می‌توانید با تماشای ویدئو تبلیغاتی مسیر را از همان نقطه ادامه دهید. در غیر این‌صورت با هربار زمین خوردن باید بازی را از اول شروع کنید!

بابا لنگ دراز!

بابا لنگ‌دراز عنوان بامزه و جذابی است. درست است که شاید این بازی گیم‌پلی پیچیده و جزئیات زیادی نداشته باشد، اما سازندگان به خوبی توانسته‌اند با همین گیم‌پلی ساده و محیط ساده‌تر از آن، عنوانی خلق کنند که می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود مشغول نگه دارد. پیشنهاد می‌کنیم اگر از طرفدارن بازی‌های امتیازی هستید، تجربه این عنوان جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید!

  • بابا لنگ دراز!
  • بابا لنگ دراز!
  • بابا لنگ دراز!
  • بابا لنگ دراز!
  • بابا لنگ دراز!
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا