معرفی بازی: Bad Roads 2

Bad Roads 2 یک بازی رانندگی‌ست. البته نه از آن‌ها که باید با سرعت برانید تا اول شوید. در این بازی اتفاقاً زیادی هم نباید گاز بدهید.

موبنا – کار اصلی شما فقط حفظ تعادل ماشین در طول مسیر است. تنها کافی است ماشین را چپ نکنید، به همین راحتی! Bad Roads یک بازی رکوردی است. بالطبع در این بازی هرچقدر که بیشتر برانید و مسافت بیشتری را طی کنید، به رکورد بالاتری هم می‌رسید.

مرور بازی:

«تِد» یک راننده قدیمی کامیون است. اما متاسفانه این راننده بدشانس همیشه در سفرهای خود به سرتاسر دنیا، به جاده‌های ناجوری بر خورد می‌کند. در این بازی شما باید در این سفرها به تد در حمل بار کامیونش که قفس‌های اردک! است کمک کنید؛ فقط باید مراقب باشید، اگر تمام قفس‌های اردک را از پشت ماشین تِد بیاندازید، باید مرحله را دوباره از اول شروع کنید.

معرفی بازی: Bad Roads 2

داستان به همین سادگی است. غیر از کنترل و چپ نکردن ماشین در این بازی کار دیگری نخواهید داشت. هر چند جاده‌های این بازی به قدری پر دست انداز و چاله و چوله‌اند که راندن در آن‌ها تقریباً غیر ممکن به نظر می‌رسد.

برای کنترل ماشین‌ها تنها کافی است از دو دکمه سمت راست و چپ صفحه استفاده کنید. فقط حواس‌تان باشد زیاد دست‌تان را روی گاز نگه ندارید، در این صورت خیلی زود کنترل ماشین را از دست خواهید داد. گفتیم که در این بازی برخلاف اکثر بازی‌های ماشین‌رانی، سرعت بالا به هیچ وجه ملاک برنده شدن نیست. اتفاقاً برعکس، به نظر می‌رسد هر چه در این بازی صبر بیش‌تری به خرج دهید، مسافت بیش‌تری هم طی کرده و رکورد بالاتری هم کسب خواهید کرد.

معرفی بازی: Bad Roads 2

این بازی از دو قسمت تک نفره و دو نفره تشکیل شده. در قسمت دو نفره بازی شما می‌توانید با یکی از دوستان خود روی یک دستگاه به رقابت بپردازید، در این حالت صفحه به دو قسمت تقسیم شده و هرکدام از شماها باید ماشین خود را در قسمت خود کنترل کنید. گیم‌پلی بازی به همین راندن و کنترل کردن ماشین ختم می‌شود. هرچند برای ایجاد کمی تنوع در این بازی، سازندگان پنج نقشه مختلف در نظر گرفته‌اند. هرچند در اول بازی تنها قادر به استفاده از یکی از این مسیرها هستید و برای آزاد کردن باقی مسیرها باید ابتدا امتیاز کسب کنید. راستی ماشین شما در ابتدای بازی تنها یک کامیون ساده است که شما می‌توانید قفس‌های اردک انبار شده در پشتش را ببینید. با پیش‌روی در بازی و کسب امتیاز بیش‌تر، می‌توانید چند ماشین دیگر را نیز آزاد کرده و از آن‌ها استفاده کنید. البته این ماشین‌های قرار نیست لامبورگینی یا پورشه باشند، ناسلامتی قرار است با آن‌ها اردک حمل کنید! سایر ماشین‌های این بازی نیز همه یک مشت ماشین درب و داغان هستند، اما چاره‌ای نیست، باید به همین‌ها اکتفا کنید!

معرفی بازی: Bad Roads 2

شاید گیم‌پلی بازی کمی ساده و خسته کننده به نظر برسد، اما باید بگوییم گرافیک و طراحی مراحل کمی جبران این یکنواختی ریتم بازی را کرده است. همان‌طور که گفتیم در این بازی با پنج نقشه مختلف رو به رو می‌شوید؛ هرکدام از این مراحل جزئیات زیادی داشته و  طراحی بسیار زیبایی نیز دارد. برای مثال در سفر خود به کشور چین، می‌توانید از زیبایی‌ها و جزئیات شرقی به کار رفته در مسیر راه لذت ببرید!

موسیقی بازی نیز موسیقی خوبی است. سازندگان به تناسب هر مرحله و محیطی که جاده در آن قرار دارد، موسیقی زیبایی انتخاب کرده‌اند که گوش دادن به آن‌ها حین راندن در جاده‌های بی‌انتهای این بازی حسابی کیف می‌دهد.

درنهایت شاید Bad Roads را نتوان عنوانی فوق‌العاده نامید، اما در عین حال نمی‌توان منکر جذابیت‌هایش هم شد. راندن با کامیون در جاده‌های زیبای این بازی شاید درنهایت ارزش تجربه کردن را داشته باشد!

کافه‌بازار گوگل‌پلی
  • معرفی بازی: Bad Roads 2
  • معرفی بازی: Bad Roads 2
  • معرفی بازی: Bad Roads 2
  • معرفی بازی: Bad Roads 2
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا