تماس تصویری منسوخ شد

موبنا، لیلا محمدنظامی – مجید صدری طی نشست خبری امروز اعلام کرد که امروز دیگر تماس تصویری با وجود نوع گوشی‌ها و ورود پیام‌رسان‌ها بی‌معنی شده و برخی از گوشی‌ها امکان تماس تصویری را دارند و برخی نیز از سرویس جداگانه‌ای برای این منظور برخوردار هستند. وی افزود: از سوی دیگر وقتی با پیام‌رسان‌ها می‌توان …

موبنا، لیلا محمدنظامی – مجید صدری طی نشست خبری امروز اعلام کرد که امروز دیگر تماس تصویری با وجود نوع گوشی‌ها و ورود پیام‌رسان‌ها بی‌معنی شده و برخی از گوشی‌ها امکان تماس تصویری را دارند و برخی نیز از سرویس جداگانه‌ای برای این منظور برخوردار هستند.
وی افزود: از سوی دیگر وقتی با پیام‌رسان‌ها می‌توان با هزینه بسیار کمتری تماس تصویری داشت، پرداخت دقیقه‌ای ۱۶۰ تومان بابت تماس تصویری رایتل به صرفه نحواهد بود و حتی خودم هم از این سرویس استفاده نخواهم کرد.
صدری درباره سرنوشت تماس تصویری موبایل، اظهار داشت: مستندات مورد درخواست مرکز ملی فضای مجازی درباره پیوست فرهنگی تماس تصویری توسط رایتل ارائه شده و هر موقع آمادگی ارائه این سرویس وجود داشت ما نیز تبعیت خواهیم کرد. اما، تماس تصویری بخشی از طرح تجاری رایتل بوده و در نبود آن بر سرویس‌های ارزش‌افزوده متمرکز شده‌ایم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا