سخنان ضد ونقیض مسوولان مخابرات وبورس

در حالی که یک هفته از بسته شدن نماد مخابرات می گذرد و سهامدارن این شرکت برای چندمین بار بسته شدن نماد مخابرات را تجربه می کنند، گفته های ضد ونقیض مسوولان مخابرات و بورس، جالب است. فیضی با صراحت هرچه تمام تر از ارسال صورت های مالی شرکت های تابعه به بورس  ودریافت رسید خبر می …

در حالی که یک هفته از بسته شدن نماد مخابرات می گذرد و سهامدارن این شرکت برای چندمین بار بسته شدن نماد مخابرات را تجربه می کنند، گفته های ضد ونقیض مسوولان مخابرات و بورس، جالب است. فیضی با صراحت هرچه تمام تر از ارسال صورت های مالی شرکت های تابعه به بورس  ودریافت رسید خبر می دهد. در حالی که حسینی عضو هیات مدیره سازمان بورس ارسال شدن این صورت های مالی  را تکذیب می کند. سه ابهام موجود هنوز رفع نشده است و سازمان بورس بر رفع ابهامات تعرفه، طلب مخابرات از دولت و عمر مفید دارایی ها همچنان اصرار دارد و تا زمانی که این ابهامات برطرف نشود، سازمان بورس نماد مخابرات را بازگشایی نمی کند.
برخی مقام های آگاه از تعلل مخابرات برای رفع ابهامات موجود خبر می دهند. مخابرات تا امروز نتوانسته  تاییدیه طلب خود را از دولت بگیرد وهمچنان مذاکره ها برای دریافت این تاییدیه ادامه دارد. در هرصورت بهتر است هرچه سریعتر این ابهامات برطرف شود تا سهامدارن مخابرات از این سرگردانی خارج شوند.
۱۸۲               

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا