شرکت خدمات اول رتبه نخست جشنواره ملی جوان کار آفرین کشور را کسب کرد

به گزارش خبرنگار سیتنا این جشنواره روز گذشته با حضور مهندس بذر پاش رییس سازمان ملی جوانان ، دکتر عباسی وزیر رفاه و تعاون و دکتر شیخ الاسلامی وزیر کار و امور اجتماعی برگزار شد.بر همین اساس، مدیر عامل شرکت خدمات اول به عنوان کار آفرین برتر کشور در این جشنواره انتخاب شد.ناصر قدیر کاشانی …

به گزارش خبرنگار سیتنا این جشنواره روز گذشته با حضور مهندس بذر پاش رییس سازمان ملی جوانان ، دکتر عباسی وزیر رفاه و تعاون و دکتر شیخ الاسلامی وزیر کار و امور اجتماعی برگزار شد.
بر همین اساس، مدیر عامل شرکت خدمات اول به عنوان کار آفرین برتر کشور در این جشنواره انتخاب شد.
ناصر قدیر کاشانی ، مدیر عامل شرکت خدمات اول طی سخنرانی در این جشنواره با بیان این که این شرکت متعهد به ارائه خدمات و سرویس های شرکت ارتباطات سیار ایران است، اظهار داشت: شرکت خدمات اول قصد مذاکره با سایر اپراتور های تلفن همراه را برای ارائه خدمات ندارد.
وی شرکت ارتباطات سیار را یکی از اصلی ترین عواملی دانست که منجر به رشد این مجموعه شده است و اعلام کرد: همراه اول اهمیت ویژه ای را برای نو آوری و خلاقیت قایل می شود.
کاشانی تعداد مشترکان این شرکت را سی هزار مشترک اعلام کرد و افزود: به طور میانگین ماهانه ده در صد به متقاضیان دریافت خدمات و سرویس از این شرکت اضافه می شود.
مدیرعامل شرکت خدمات اول درباره خدماتی که توسط این شرکت انجام می شود ، تصریح کرد: تنظیم سند، تعویض سیمکارت و وصل آبونمان اصلاح و تغییر آدرس، فعال سازی سیمکارت های همراه اول ، خروج شماره های مسدود شده از لیست سیاه ، ثبت نام سیمکارت های همراه اول ، قطع و وصل خدمات ویژه و فروش سیمکارت های همراه اول به قیمت دولتی از جمله این خدمات محسوب می شود. همچنین خدمات مهمی که به صورت رایگان در این شرکت انجام می شود شامل راهنمایی مشترکان برای حل مشکلات قضایی مربوط به تلفن همراه و پاسخ به سووالات مشترکان در مورد مشکلات پیش آمده است.
وی گفت: تمامی خدمات ارائه شده به مشترکان طبق تعرفه های همراه اول بوده و تنها مبلغی که توسط همکاران دریافت می شود هزینه ایاب و ذهاب طبق تعرفه رسمی پیک بادپا و با رضایت و توافق مشترکان است.
کاشانی در پایان خواستار تقدیر از تمامی مدیران کارآفرینی در سطح کشور شد و در پایان سخنرانی تندیس و لوح تقدیر خود را به مدیرعامل شرکت همراه اول اهدا کرد.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا