قيمت گوشي N82 نوکيا کاهش يافت

آخرين بررسي هاي صورت گرفته در بازار تلفن همراه تهران حاکي از آن است که افزايش عرضه اين گوشي توسط واردکنندگان غيرقانوني دليل اصلي اين تعديل قيمت بوده است.گوشي N82 نوکيا با گارانتي متفرقه که چندي پيش  به بهاي چهار ميليون و ۸۵۰ هزار ريال فروخته مي شد با تعديل قيمت فوق هم  اکنون به …

آخرين بررسي هاي صورت گرفته در بازار تلفن همراه تهران حاکي از آن است که افزايش عرضه اين گوشي توسط واردکنندگان غيرقانوني دليل اصلي اين تعديل قيمت بوده است.
گوشي N82 نوکيا با گارانتي متفرقه که چندي پيش  به بهاي چهار ميليون و ۸۵۰ هزار ريال فروخته مي شد با تعديل قيمت فوق هم  اکنون به بهاي چهار ميليون و ۷۰۰ هزار فروخته مي شود.
در همين حال فعالان بازار معتقدند به دليل مجهز بودن اين گوشي به دوربين عکاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيکسلي، با استقبال خوبي از سوي مشتريان مواجه شده است.
مدل N82 نوکيا داراي طراحي ساده است . ابعاد اين گوشي ??? در  50/2 در  17/3 ميلي متر و وزن آن ۱۱۴ گرم است که به راحتي در جيب جا مي گيرد و استفاده از آن آسان است . N82 از مواد پلاستيکي نقره اي ساخته شده است که قاب جلوي آن براق است و قاب پشت داراي خطوط موازي است.
حافظه داخلي فوق ۱۰۰ مگابايت داراي پردازنده ARM 11- 332MHz است که توسط کارت حافظه microSD تا دو گيگابايت ارتقا پيدا يابد.
دوربين پنج مگاپيکسل با اپتيک Carl Zeiss و فلش Xenon در قاب پشت نوکيا N82 وجود دارد . فلش از نور کافي برخوردار است . دوربين همچنين داراي پوشش محافظ لنز است که توسط يک قسمت کشويي نقره اي کوچک درست بالاي آن باز مي شود .
باتري گوشي N82 نوکيا از نوع BP-6MT با توان ۱۰۵۰ mAh است که در حالت Stand by حداکثر ۲۲۵ ساعت و در مکالمه مداوم  چهار ساعت و نيم دوام مي آورد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا