گوگل استفاده از ویندوز را ممنوع کرد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از زددینت، اقدام گوگل برای ممنوعیت استفاده از سیستم عامل ویندوز مایکروسافت به دلایل امنیتی صورت گرفته است.بر اساس گزارش فاینشنال تایمز،گوگل از ماه ژانویه به تدریج عزیمت از سیستم عامل ویندوز را داخل شرکت به سوی دیگر سیستم عامل ها آغاز کرد.بر این اساس گوگل به کارمندان …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از زددینت، اقدام گوگل برای ممنوعیت استفاده از سیستم عامل ویندوز مایکروسافت به دلایل امنیتی صورت گرفته است.
بر اساس گزارش فاینشنال تایمز،گوگل از ماه ژانویه به تدریج عزیمت از سیستم عامل ویندوز را داخل شرکت به سوی دیگر سیستم عامل ها آغاز کرد.
بر این اساس گوگل به کارمندان جدیدش اعلام کرده از رایانه ویندوز استفاده نکنند و به جای آن می توانند رایانه های مبتنی بر سیستم‌ عامل های مکینتاش یا لینوکس سفارش دهند.
گوگل به کارمندان خود همیشه حق انتخاب داده که از هر نوع سیستم عاملی که می خواهند استفاده کنند اما پس از حملاتی که علیه سرورهای گوگل به منظور ایجاد حفره های امنیتی در ویندوز و اینترنت اکسپلورر در طول سال گذشته انجام گرفت، این شرکت به تدریج اقدام به ممنوعیت استفاده از ویندوز مایکروسافت کرد.
گزارش ها حاکی است هنوز هم برخی از کارمندان گوگل می توانند به شرط مجوز ویژه از سیستم عامل ویندوز استفاده کنند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا