طراحي گوشي‌هاي جديد تحولي بزرگ در صنعت راديو

ايسنا-سايت خبري سي‌بي‌اس (CBS) اعلام كرد كه دو نرم‌افزار رايگان و تعدادي ديگر از نرم‌افزارهاي موجود در بازار اين توانايي را به دارندگان مي‌دهد تا در هر مكاني كه هستند به برنامه‌هاي راديويي مورد علاقه‌شان گوش كنند. برخلاف آن روزها كه هنوز تلويزيون بسيار كمياب بود و اعضاي خانواده براي گوش دادن به راديو مجبور …

ايسنا-سايت خبري سي‌بي‌اس (CBS) اعلام كرد كه دو نرم‌افزار رايگان و تعدادي ديگر از نرم‌افزارهاي موجود در بازار اين توانايي را به دارندگان مي‌دهد تا در هر مكاني كه هستند به برنامه‌هاي راديويي مورد علاقه‌شان گوش كنند. برخلاف آن روزها كه هنوز تلويزيون بسيار كمياب بود و اعضاي خانواده براي گوش دادن به راديو مجبور بودند همگي در يك دستگاه راديويي بزرگ حلقه بزنند، امروزه ديگر اغلب افراد در هنگام رانندگي و يا حتي پياده‌روي مي‌توانند راديو گوش كنند.
راديوهاي اينترنتي بيش از يك دهه است كه فراگير شده است و راديو ضبط‌هاي وسايل نقليه‌اي نيز از سال ۱۹۳۰ به دنيا معرفي شده‌اند.
تا امروز گوش دادن به شبكه‌ي راديويي زنده و مستقيم تنها در صورتي ممكن بود كه فرستنده‌ي آن در اطراف و نزديك محل سكونت شما حاضر باشد اما اگر امروز با گوشي‌هاي تلفن همراه كه مجهز به نرم‌افزارهاي مشخصي هستند شما مي‌توانيد از هر جايي به شبكه‌ي راديويي مورد علاقه‌ي خود حتي آن‌هايي كه فرستنده ندارند و از طريق سايت‌هاي اينترنتي فعاليت مي‌كنند، گوش فرا دهيد.
اين گوشي‌هاي جديد مي‌توانند همانطور كه اينترنت به صنعت چاپ آسيب مي‌رساند در مورد صنعت راديو مخرب واقع شوند. با اين حال اين گفته به اين معنا نيست كه سازمان هاي بزرگ راديويي نمي‌توانند در عصر اينترنت و موبايل به بقاي خود بينديشند بلكه مي‌بايست به رقابت با آن‌ها بپردازند و حضور خود را در ميدان حفظ كنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا