اختلالات شبکه های تلفن همراه را از طریق اهرم های قانونی حل می کنیم

سیدشریف حسینی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت:اختلالات شبکه های  تلفن همراه درتهران به شدت افزایش یافته ودر برخی شرایط برقراری تماس غیر ممکن شده است.وی افزود:اختلالات در برقراری تماس از تهران به شهرستان ها بیشتر به چشم می خورد، به گونه ای که  برای  برقراری ارتباط مشترک مجبور به چندین بار …

سیدشریف حسینی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت:اختلالات شبکه های  تلفن همراه درتهران به شدت افزایش یافته ودر برخی شرایط برقراری تماس غیر ممکن شده است.
وی افزود:اختلالات در برقراری تماس از تهران به شهرستان ها بیشتر به چشم می خورد، به گونه ای که  برای  برقراری ارتباط مشترک مجبور به چندین بار تلاش برای برقراری تماس است.
وی با بیان اینکه وزیر ارتباطات قول حل مشکل اختلالات شبکه های  تلفن همراه تا تیرماه را داده است، خاطر نشان کرد: در صورتیکه این مشکل بر طرف نشود، کمیسیون صنایع و معادن به شکل جدی این مسئله را پیگیری می کند.
حسینی اظهارات اخیر وزیر مبنی براینکه گزارشی از اختلال در شبکه های تلفن همراه به دست ما نرسیده است، قابل قبول ندانست وگفت: تقریبا اغلب مشترکان بصورت روزانه با این شبکه ها  ارتباط بر قرار می کنند بنابراین  اختلالات  تلفن همراه برای همه مشترکان ملموس است. 
چندی پیش وزیر ارتباطات اعلام کرد که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مانیتورینگ شبکه های تلفن همراه  را به عهده دارد ودر صورتیکه این شبکه با مشکل همراه باشد، گزارشات مربوطه ارائه می شود که تاکنون دراین زمینه موضوعی مطرح نشده است.
سه اپراتور اصلی همراه، تالیا و اپراتور ایرانی خارجیMTN ایرانسل درحوزه ملی خدمات تلفن  همراه ارائه می کنند.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا