آمازون برای ارسال کالاهای خود ۲۰ بوئینگ ۷۶۷ می‌خرد

به گزارش موبنا، روزنامه سیاتل تایمز به نقل از منابع آگاه در صنعت حمل و نقل تجاری آمریکا گزارش داد که آمازون مذاکرات خود را آغاز کرده است تا این جت‌ها را خریداری کند. این فروشگاه اینترنتی بزرگ قصد دارد به صورت اختصاصی سیستم ارسال بار راه‌اندازی کند و از این طریق تاخیر کمتری در …

به گزارش موبنا، روزنامه سیاتل تایمز به نقل از منابع آگاه در صنعت حمل و نقل تجاری آمریکا گزارش داد که آمازون مذاکرات خود را آغاز کرده است تا این جت‌ها را خریداری کند.

این فروشگاه اینترنتی بزرگ قصد دارد به صورت اختصاصی سیستم ارسال بار راه‌اندازی کند و از این طریق تاخیر کمتری در جریان ارسال بار داشته باشد. آمازون برای ارسال کالاهای خریداری شده توسط کاربران قراردادی را با شرکت United Parcel Service دارد و به دلیل تاخیرهای فراوان، با این مرکز دچار مشکل شده است.

«رابرت بِیرد» از تحلیلگران مرکز Colin Sebastian در این خصوص گفت: «آمازون برای ارسال کالاهای خریداری شده از روی فروشگاه اینترنتی همکاری‌های گسترده‌ای را با شرکت‌های مختلف انجام می‌دهد. ولی به دلیل گسترش فعالیت‌های خود تصمیم گرفته است سیستم انتقال کالا را به طور اختصاصی راه‌اندازی کند».

یکی از مدیران ارشد شرکتی که محصولات آمازون را در کشور آمریکا ارسال می‌کند توضیح داد که این فروشگاه اینترنتی بزرگ پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ است تا ۲۰ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۶۷ خریداری کند.

این ۲۰ جت می‌تواند نقش آمازون را به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان پررنگ‌تر کند و دسترسی آن را به دیگر نقاط جهان هم افزایش دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا