دومین مدل دستگاه کتابخوان آمازون عرضه شد

به گزارش موبنا، شرکت آمازون دومین نسل از دستگا‌ه‌های کتابخوان الکترونیکی خود را بدون هرگونه مراسم ویژه یا جنجال خبری معرفی کرد و روی سایت اینترنتی آمازون توضیحاتی در مورد آن نوشته شد. نخستین مدل این دستگاه سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه شد که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و مدل جدیدتر آن هم‌اکنون با …

به گزارش موبنا، شرکت آمازون دومین نسل از دستگا‌ه‌های کتابخوان الکترونیکی خود را بدون هرگونه مراسم ویژه یا جنجال خبری معرفی کرد و روی سایت اینترنتی آمازون توضیحاتی در مورد آن نوشته شد.

نخستین مدل این دستگاه سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه شد که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و مدل جدیدتر آن هم‌اکنون با نام Paperwhite در اختیار کاربران قرار گرفته است.

نمایشگر نسل دوم دستگاه‌های کتابخوان الکترونیکی آمازون نسبت به مدل قبلی شفافیت بالاتری دارد و می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۱۰۲۴ در ۷۵۸ پیکسل به نمایش بگذارد. رنگ‌های سفید و مشکی در این نمایشگر با وضوح بیشتر پخش می‌شوند و بر این اساس متن‌ها بهتر خوانده می‌شوند.

شرکت آمازون همچنین اعلام کرد این دستگاه الکترونیکی همراه می‌تواند از نور محیط انرژی مورد نیاز خود را تامین کند و وزن آن نسبت به مدل قبلی کمتر شده است.

مدل جدید دستگاه کتابخوان Paperwhite نسبت به مدل قبلی ۲۵ درصد سریع‌تر عمل می‌کند و به گفته شرکت آمازون، نوع جدید نمایشگرهای e-ink که در آن به کار رفته است می‌تواند سرعت به‌روزرسانی هر صفحه را افزایش دهد.

این دستگاه ۱۲۰ دلار قیمت دارد و علاوه بر فروشگاه اینترنتی آمازون، کاربران به زودی می‌توانند آن را از فروشگاه های سراسر جهان خریداری کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا