آمازون فروش دستگاه‌های ویدیویی گوگل و اپل را متوقف کرد

به گزارش موبنا، شرکت آمازون با انتشار بیانیه‌ای گزارش داد تمام محصولات سرگرمی و ویدیویی ساخته شده در شرکت‌های اپل و گوگل از فروشگاه آن جمع‌آوری می‌شوند تا از این طریق بتواند محصولات خود را به صورت گسترده‌تر به فروش برساند. گیرنده Apple TV و دستگاه Chromecast گوگل در فروشگاه اینترنتی آمازون محبوبیت زیادی دارند …

به گزارش موبنا، شرکت آمازون با انتشار بیانیه‌ای گزارش داد تمام محصولات سرگرمی و ویدیویی ساخته شده در شرکت‌های اپل و گوگل از فروشگاه آن جمع‌آوری می‌شوند تا از این طریق بتواند محصولات خود را به صورت گسترده‌تر به فروش برساند.

گیرنده Apple TV و دستگاه Chromecast گوگل در فروشگاه اینترنتی آمازون محبوبیت زیادی دارند و به صورت گسترده فروخته می‌شوند. اما این دستگاه‌ها با سیستم‌های Fire TV و Fire TV Stick آمازون رقابت می‌کنند و همین مسئله باعث شده است تا از فروش دو دستگاه آمازون کاسته شود.

سیستم Fire Stick انواع برنامه‌های ویدیویی و تلویزیونی را برای کاربران سراسر جهان ارایه می‌دهد و شرکت آمازون سرویس جدیدی به آن اضافه کرده است که Apple TV و Chromecast گوگل از آن محرومند.

تصمیم آمازون برای جلوگیری از فروش محصولات رقیب می‌تواند تاثیرات قابل ملاحظه‌ای بر بازار جهانی بگذارد. با این تصیم گوگل و اپل باید تصمیمات جدید برای فروش گسترده محصولات خود بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا