قفل iOS 9.2 شکسته شد

به گزارش موبنا، هنوز جزییات نسخه جیلبریک iOS 9.2 به طور کامل اعلام نشده است و محققانی که این اقدام را انجام دادند، تا زمان معرفی رسمی اقدام مذکور جزییات کامل را در این زمینه فاش نمی‌کنند. با این وجود منابع خبری و کارشناسان نرم‌افزاری تایید کردند که Jailbreak iOS 9.2 کاملا ایمن است و …

به گزارش موبنا، هنوز جزییات نسخه جیلبریک iOS 9.2 به طور کامل اعلام نشده است و محققانی که این اقدام را انجام دادند، تا زمان معرفی رسمی اقدام مذکور جزییات کامل را در این زمینه فاش نمی‌کنند.

با این وجود منابع خبری و کارشناسان نرم‌افزاری تایید کردند که Jailbreak iOS 9.2 کاملا ایمن است و هیچ مشکلی را برای گوشی هوشمند ایجاد نمی‌کند. البته گفته می‌شود که این نسخه قفل شکسته پیش از تعطیلات کریسمس عرضه نمی‌شود.

پیش‌بینی شده است که طی هفته جاری یا نهایتا تا پایان هفته آتی نسخه بتای iOS 9.2.1 در اختیار کاربران جهانی قرار گیرد.

آن دسته از کاربرانی که دستگاه‌های اپلی خود را به iOS 9.1 به‌روز کرده‌اند و نسخه جدید سیستم عامل اپل را دریافت کردند، این مشکل را دارند که دیگر نمی‌توانند به نسخه‌های قبلی سیستم عامل برگردند. ولی نسخه قفل شکسته این امکان را به کاربران می‌دهد تا هر زمان که خواستند، هر نسخه‌ای از iOS را که می‌خواهند روی دستگاه خود نصب کنند.

لازم به ذکر است که شرکت اپل هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نکرده است و پیش‌بینی می‌شود طی چند روز آتی نخستین بیانیه اپل در این زمینه ارایه شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا