۷ شایعه در مورد آیفون ۷

به گزارش موبنا، منابع آگاه پیش‌بینی کردند این گوشی هوشمند طبق روال سال‌های گذشته سپتامبر ۲۰۱۶ معرفی شود و از مهم‌ترین امکاناتی که برای آن به کار گرفته می‌شود تراشه مرکزی A10 است. این تراشه در شرکت اپل ساخته می‌شود و ضمن کاهش مصرف انرژی، سرعت پردازش اطلاعات را چند برابر می‌کند. اپل قصد دارند …

به گزارش موبنا، منابع آگاه پیش‌بینی کردند این گوشی هوشمند طبق روال سال‌های گذشته سپتامبر ۲۰۱۶ معرفی شود و از مهم‌ترین امکاناتی که برای آن به کار گرفته می‌شود تراشه مرکزی A10 است. این تراشه در شرکت اپل ساخته می‌شود و ضمن کاهش مصرف انرژی، سرعت پردازش اطلاعات را چند برابر می‌کند.

اپل قصد دارند گوشی هوشمند آیفون ۷ و ۷ Plus را با رم ۳ گیگابیتی عرضه کند. باید توجه داشت رم گوشی‌های اپل از مدل آیفون ۵ به بعد سه گیگابایت باقی مانده است.

این گوشی هوشمند نوار ویژه‌ای را در اطراف بدنه خود شامل می‌شود که آن را ضدآب می‌کند. بدنه آیفون ۷ از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ ساخته می‌شود که نسبت به مدل کنونی مقاوم‌تر است.

از دیگر اتفاقات در شکل ظاهری این دستگاه می‌توان به ضخامت کم آن اشاره کرد. گوشی آیفون ۶ حدود ۶.۹ میلیمتر ضخامت داشت که پیش‌بینی می‌شود آیفون ۷ با ضخامت ۶.۰ تا ۶.۵ میلیمتر عرضه شود.

اپل برای آیفون ۷ فناوری جدید را در پنل نمایشگر مورد استفاده قرار می‌دهد تا با این اتفاق کاربران ضمن برخورداری از نمایشگر نشکن، بتوانند کیفیت بالاتر و حسگرهای بیشتر را در اختیار داشته باشند.

این گوشی هوشمند حافظه داخلی سریع‌تر مبتنی بر فناوری Scaling 3D را با ۴۸ لایه ذخیره‌سازی اطلاعات در خود جا داده است و همچنین پیش‌بینی می‌شود که در آن از فناوری ۳D NAND هم استفاده شود.

برخی منابع آگاه همچنین گفتند که اپل هم‌اکنون در حال طراحی مدل ارزان‌تر گوشی هوشمند جدید خود است که با نام آیفون ۷c عرضه می‌ّود. این محصول ضمن برخورداری از امکانات داخلی مشابه، بدنه پلاستیکی دارد و به همین خاطر ارزان‌تر فروخته می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا