پسورد برای ورود به حساب کاربری گوگل حذف می‌شود

به گزارش موبنا، نخستین بار یکی از اعضای شبکه اجتماعی Reddit این خبر را منتشر کرد و با انتشار تصاویری نشان داد که گوگل در سیستم داخلی خود امکان ورود به حساب‌های کاربری بدون پسورد را فراهم کرده است. منابع آگاه می‌گویند سیستم گوگل به گونه‌ای تعریف شده است که کاربران برای استفاده از آن …

به گزارش موبنا، نخستین بار یکی از اعضای شبکه اجتماعی Reddit این خبر را منتشر کرد و با انتشار تصاویری نشان داد که گوگل در سیستم داخلی خود امکان ورود به حساب‌های کاربری بدون پسورد را فراهم کرده است.

منابع آگاه می‌گویند سیستم گوگل به گونه‌ای تعریف شده است که کاربران برای استفاده از آن باید گوشی هوشمند ویژه‌ای در اختیار داشته باشند که بتواند از این قابلیت پشتیبانی کند.

زمانی که چنین گوشی در اختیار داشته باشید، قابلیت مذکور به صورت خودکار فعال می‌شود و پس از آن کاربران روی هر رایانه یا گوشی دیگری که بخواهند وارد حساب کاربری گوگل شوند، فقط باید آدرس ایمیل خود را وارد کنند و از گوگل بخواهند دستگاه جدید را هم مورد پذیرش قرار دهد.

در این شرایط سیستم هوشمند گوگل پس از تایید کاربر یک اطلاعیه برای او ارسال می‌کند و توضیح می‌دهد که ورود او به حساب کاربری مربوطه بلامانع است. زمانی که این اطلاعیه دریافت شود، ورود بدون رمز عبور به حساب کاربری گوگل تمام شده است.

لازم به ذکر است کاربران ضمن داشتن قابلیت مذکور می‌توانند از سیستم سنتی گوگل برای استفاده از شناسه کاربری و رمز عبور هم استفاده کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا