طبقه‌بندی جدید برای بخش رویدادهای فیسبوک

به گزارش موبنا، به نظر می‌رسد که این شرکت اجتماعی بزرگ با به‌روزرسانی اخیر قصد دارد تاکید بیشتری بر قابلیت‌های کاربردی خود داشته باشد و نسبت به قبل، فیسبوک را کاربردی‌تر کند. بر این اساس اگر شما ابزار موبایلی فیسبوک مخصوص سیستم عامل iOS را مورد استفاده قرار می‌دهید، از امروز می‌توانید در اطلاعیه‌های مخصوص …

به گزارش موبنا، به نظر می‌رسد که این شرکت اجتماعی بزرگ با به‌روزرسانی اخیر قصد دارد تاکید بیشتری بر قابلیت‌های کاربردی خود داشته باشد و نسبت به قبل، فیسبوک را کاربردی‌تر کند.

بر این اساس اگر شما ابزار موبایلی فیسبوک مخصوص سیستم عامل iOS را مورد استفاده قرار می‌دهید، از امروز می‌توانید در اطلاعیه‌های مخصوص برنامه‌ها و مراسم‌هایی که قرار است در روزهای آتی برگزار شود، مبتنی بر موضوع آنها جست‌وجو کنید.

شرکت فیسبوک با این به‌روزرسانی یک طبقه‌بندی ویژه برای برنامه‌های پیش‌روی کاربران ارایه کرد و این طبقه‌بندی در زمینه‌های موسیقی، خوردنی و نوشیدنی، برنامه‌های تفریحی و ورزش ارایه شد.

این طبقه‌بندی به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند از اتفاقاتی که قرار است در آینده نزدیک اطراف آنها صورت گیرد مطلع شوند و پیش از برگزار هر مراسم در جریان آن قرار بگیرند.

علاوه بر این، کاربران فیسبوک همچنین می‌توانند در برنامه‌هایی که قرار است در شهرهای دیگر برگزار شود هم جست‌وجو کنند و در صورت تمایل برای حضور در آن برنامه‌ریزی کنند.

۱۰۰/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا