پیش‌فروش نخستین عینک هوشمند فیسبوک از فردا شروع می‌شود

به گزارش موبنا، به هر حال فیسبوک در این مجموعه سرمایه‌گذاری‌های فراوان انجام داد و در آخرین خبر رسمی اعلام شد پیش‌فروش نخستین عینک واقعیت مجازی ساخته شده توسط این شرکت فردا چهارشنبه ششم ژانویه ۲۰۱۶ آغاز می‌شود. شرکت Oculus روی وبلاگ رسمی خود اعلام کرد هنوز به درستی قیمت نهایی این دستگاه مشخص نیست …

به گزارش موبنا، به هر حال فیسبوک در این مجموعه سرمایه‌گذاری‌های فراوان انجام داد و در آخرین خبر رسمی اعلام شد پیش‌فروش نخستین عینک واقعیت مجازی ساخته شده توسط این شرکت فردا چهارشنبه ششم ژانویه ۲۰۱۶ آغاز می‌شود.

شرکت Oculus روی وبلاگ رسمی خود اعلام کرد هنوز به درستی قیمت نهایی این دستگاه مشخص نیست و فیسبوک به درستی نمی‌داند آن را در کدام یک از کشورهای جهان پیش‌فروش کند. علاوه بر این، هنوز تاریخ دقیقی برای ورود رسمی این محصول به بازار در نظر گرفته نشده است.

با این وجود در ادامه این مطلب وبلاگی گفته شد که Oculus تمام آزمایش‌های لازم را روی این محصول انجام داده و مدل‌های نهایی این دستگاه را تولید کرده است. به همین خاطر تصمیم دارد از فردا پیش‌فروش آن را شروع کند.

این شرکت امیدوار است که در فصل نخست سال ۲۰۱۶ میلادی و به خصوص در ماه آپریل این عینک واقعیت مجازی را به دست کاربران جهانی برساند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا