فیس‌بوک قابلیت خرید مستقیم را برای کاربران خود آزمایش می‌کند

به گزارش موبنا، به طور کلی باید توجه داشت تعداد کمی از کاربران جهانی روی دستگاه‌های موبایلی خود خرید می‌کنند. ولی فیس‌بوک تصمیم گرفته است با ارایه قابلیت‌های جدید انگیزه کاربران را در این زمینه افزایش دهد. آخرین بررسی انجام شده در مرکز تحقیقاتی eMarketer نشان داد از تمام خریدهای اینترنتی که در سراسر جهان …

به گزارش موبنا، به طور کلی باید توجه داشت تعداد کمی از کاربران جهانی روی دستگاه‌های موبایلی خود خرید می‌کنند. ولی فیس‌بوک تصمیم گرفته است با ارایه قابلیت‌های جدید انگیزه کاربران را در این زمینه افزایش دهد.

آخرین بررسی انجام شده در مرکز تحقیقاتی eMarketer نشان داد از تمام خریدهای اینترنتی که در سراسر جهان انجام می‌شود کمتر از ۲ درصد به دستگاه‌های موبایلی اختصاص دارد. ولی فیس‌بوک پیش‌بینی می‌کند این رقم را تا چندین برابر افزایش دهد.

«اِما راجرز» مدیر بازاریابی تجاری فیس‌بوک گفت: «ما تلاش می‌کنیم روش‌های آسان‌تری را در اختیار کاربران قرار دهیم تا بتوانند به راحتی از طریق دستگاه موبایلی خریدهای خود را انجام دهند. این کار می‌تواند به کسب و کار تجارت الکترونیکی کمک شایانی کند».

از جمله قابلیت‌های جدیدی که به فیس‌بوک اضافه شده است می‌توان به نسل جدید آگهی‌های تبلیغاتی اشاره کرد که کاربر را به صورت مستقیم به برند مورد نظر می‌رساند و پس از معرفی محصولات آن، امکان خرید آنلاین را هم فراهم می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا