اعتراف یک مقام شرکت مخابرات به ضعف خدمات‌رسانی

به گزارش خبرنگار موبنا، بابک تراکمه روز سه شنبه در مراسمی که برای معارفه مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان شمالی در بجنورد ترتیب یافته بود تایید کرد که در خصوص اینترنت ضعف‌هایی وجود دارد و باید در این زمینه گام‌های مثبتی برداشته شود. او اما بلافاصله بدون اشاره به معیار و شاخصی اظهار کرد: ایران …

به گزارش خبرنگار موبنا، بابک تراکمه روز سه شنبه در مراسمی که برای معارفه مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان شمالی در بجنورد ترتیب یافته بود تایید کرد که در خصوص اینترنت ضعف‌هایی وجود دارد و باید در این زمینه گام‌های مثبتی برداشته شود.
او اما بلافاصله بدون اشاره به معیار و شاخصی اظهار کرد: ایران در پوشش تلفن همراه رتبه نخست در منطقه خاورمیانه و در شاخص تلفن ثابت نیز رتبه ۲۲ دنیا را دارد.
وی افزود: تنها در همراه اول ۶۴ میلیون مشترک و در تلفن ثابت نیز ۳۰ میلیون مشترک وجود دارد به طوریکه در تلفن خانگی ۹۴ درصد کشور پوشش داده می‌شود.
وی گفت: هم‌اکنون پنج میلیون مشترک خدمات اینترنت ADSL (اینترنت پرسرعت) داریم .
به گفته وی اینها همه تلاش بخش خصوصی است زیرا که قبل از واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی در این حوزه صفر بودیم.
تراکمه بر ادامه واگذاری کارها به بخش های خصوصی تاکید کرد و گفت: در شاخص تلفن همراه با وارد شدن بخش خصوصی در طی چند سال اخیر از ۲۴ میلیون مشترک تلفن ثابت به ۳۰ میلیون و از ۲۸ میلیون مشترک تلفن همراه به ۶۴ میلیون رسیده‌ایم.
وی روند توسعه ارتباطات را سریع خواند و افزود: امروز ذهن فعالان ارتباط برقرار کردن اینترنت اشیا است و باید اینترنت در پیرامون ما گسترش پیدا کند.
وی افزود: بازار ارتباط بشدت در حال گسترش است که برای عقب نماندن باید همه دستگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش خصوصی همه در کنار هم باشند و با هم همکاری و مشارکت داشته باشند.
۱۱۰/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا