سامانه ثبت اعتراضات یارانه فعلا مسدود شد

در حال حاضر سامانه ثبت اعتراض یارانه به نشانی www.yaraneh.irبه دلایل فنی به مدت ۱۰ روز مسدود است. این وزارتخانه تصریح کرد: بی شک برنامه ریزی به گونه ای خواهد بود تا فرصت کافی برای کسانی که می خواهند اعتراض کنند یا اعتراض خود را پیگیری کنند، فراهم باشد. سپرده سرمایه‌گذاری آینده‌ساز بانک آینده با …

در حال حاضر سامانه ثبت اعتراض یارانه به نشانی www.yaraneh.irبه دلایل فنی به مدت ۱۰ روز مسدود است. این وزارتخانه تصریح کرد: بی شک برنامه ریزی به گونه ای خواهد بود تا فرصت کافی برای کسانی که می خواهند اعتراض کنند یا اعتراض خود را پیگیری کنند، فراهم باشد.

سپرده سرمایه‌گذاری آینده‌ساز
بانک آینده با نگرشی نو، برای آینده مشتریان خود، برنامه‎ریزی می‎نماید. «سپرده آینده‌ساز» مناسب‌ترین پیشنهاد برای افرادی است که دارای درآمد منظم ماهانه بوده یا در فواصل معین ماهانه، فصلی، ۶ ماه یک‎بار و سالانه، می‌توانند مبلغی را به‌عنوان پس‌انداز به سپرده خود اضافه کرده و در درازمدت؛ از سود این پس‌انداز استفاده کنند.
حساب «سپرده آینده‌ساز»، ضمن مشارکت دادن سپرده‌گذاران در توسعه کشور، به‌نوعی طراحی شده‌است که با تعیین مبلغ دلخواه برای هر دوره و با سپرده‌گذاری مجدد سودهای واریزی سپرده‎گذاران، از سود قابل توجهی بهره‌مند شده، به نحوی که این پس‌اندازهای تدریجی، در پایان دوره، به سرمایه‌ای بزرگ تبدیل می‌گردند.
وجه تمایز و ویژگی این حساب، امکان برداشت اصل سپرده و سود علی‌الحساب آن در سررسید ماهانه است و صاحب حساب مجاز است؛ با حفظ مبلغی معین در حساب خود، زودتر از موعد مقرر، مبلغی را برداشت کند.  برای اطلاع از شرایط افتتاح حساب؛ می‌توانید به شعب بانک آینده در سطح کشور مراجعه یا با مرکز ارتباط آینده با شماره تلفن: ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا