دفاتر مرکزی سونی اریکسون به آتلانتا انتقال یافت

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، دفاتر مرکزی جدید سونی اریکسون در آتلانتا میزبان عملیات منطقه ای این شرکت در آمریکای شمالی و لاتین خواهد بود.بر اساس این گزارش، به طور میانگین ۱۸۰ کارمند شامل تیم اجرایی، بخش فروش و بازاریابی و پشتیبانی در این شرکت فعالیت خواهند کرد.سونی اریکسون دلیل انتقال …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، دفاتر مرکزی جدید سونی اریکسون در آتلانتا میزبان عملیات منطقه ای این شرکت در آمریکای شمالی و لاتین خواهد بود.
بر اساس این گزارش، به طور میانگین ۱۸۰ کارمند شامل تیم اجرایی، بخش فروش و بازاریابی و پشتیبانی در این شرکت فعالیت خواهند کرد.
سونی اریکسون دلیل انتقال دفاتر مرکزی خود به آتلانتا را پشتیبانی تیم های توسعه اقتصادی محلی و ایالتی عنوان کرده و اعلام نموده با همکاری AT&T فرصت هایی برای همکاری با شرکت های خارجی هم فراهم خواهد شد.
به گفته سونی اریکسون، آتلانتا مکان ایدآلی برای دفاتر مرکزی این شرکت خواهد بود و با همکاری با شرکت های خارجی امکان ارایه ارایه نوآوری ها و محصولات جدید در این بازار فراهم خواهد شد.
سونی اریکسون شرکت سازنده تجهیزات الکترونیکی و تلفن همراه سوئدی –ژاپنی است که از ترکیب شرکت سوئدی اریکسون و شرکت ژاپنی سونی در سال ۱۸۷۶پایه ریزی شد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا