نصب اندروید مارشمالو روی گوشی ۶ ساله HTC

به گزارش موبنا، مدل اصلی و اولیه این گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویندوز موبایل ۶.۵ عرضه شد و طی سال‌های بعد شرکت HTC سیستم‌های عامل زیر را به ترتیب برای آن ارایه کرد: ویندوز فون ۷، اندروید v2.1، اندورید جلی‌بین، اندروید کیت‌کت و اندروید لولی‌پاپ. به هر حال، اگرچه سیستم سخت‌افزاری این گوشی …

به گزارش موبنا، مدل اصلی و اولیه این گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویندوز موبایل ۶.۵ عرضه شد و طی سال‌های بعد شرکت HTC سیستم‌های عامل زیر را به ترتیب برای آن ارایه کرد: ویندوز فون ۷، اندروید v2.1، اندورید جلی‌بین، اندروید کیت‌کت و اندروید لولی‌پاپ.

به هر حال، اگرچه سیستم سخت‌افزاری این گوشی هوشمند قدیمی است، ولی کارشناسان هم‌اکنون تصمیم گرفته‌اند نسخه‌های جدیدتر سیستم‌های عامل موبایلی را برای آن ارایه دهد و این طور که هم‌اکنون مراکز خبری اعلام کردند، این گوشی قدیمی ۶ ساله قرار است سیستم عامل اندروید مارشمالو را در اختیار بگیرد.

اینکه روی گوشی قدیمی HD2 نسخه ۶.۰ سیستم عامل اندروید نصب شود دور از ذهن به‌نظر می‌رسد. ولی به هر حال کارشناسان نرم‌افزاری موفق شدند آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید را روی آن نصب کنند.

البته این اتفاق باعث شد برخی قابلیت‌ها از جمله گیرنده Wi-Fi و سیستم صوتی گوشی به خوبی کار نکند. ولی با چند وصله نرم‌افزاری ساده این مشکلات هم برطرف شد.

اگرچه نصب اندروید مارشمالو روی گوشی هوشمند قدیمی HD2 یک تجربه ایده‌آل محسوب نمی‌شود، ولی این مسئله را نشان می‌دهد که سیستم عامل متن‌باز اندروید با انواع گوشی‌های قدیمی و جدید سازگاری دارد و می‌توان از آن به گونه‌های مختلف استفاده کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا