HTC Desire 828 از امروز عرضه شد

به گزارش موبنا، این نخستین گوشی هوشمند ساخته شده در سری محصولات Desire شرکت HTC محسوب می‌شود که به فناوری اوپتیکال تثبیت تصویر (OIS) مجهز شده است و کیفیت تصویربرداری آن با بهترین دوربین‌های موجود در بازار برابری می‌کند. گوشی هوشمند Desire 828 دو سیم کارت را به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند، در کشور هند …

به گزارش موبنا، این نخستین گوشی هوشمند ساخته شده در سری محصولات Desire شرکت HTC محسوب می‌شود که به فناوری اوپتیکال تثبیت تصویر (OIS) مجهز شده است و کیفیت تصویربرداری آن با بهترین دوربین‌های موجود در بازار برابری می‌کند.

گوشی هوشمند Desire 828 دو سیم کارت را به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند، در کشور هند با قیمت ۳۰۰ دلار فروخته می‌شود و برای آن دو رنگ خاکستری تیره و سفید صدفی در نظر گرفته شده است.

مدیر شرکت HTC در منطقه آسیای جنوبی همزمان با معرفی این محصول گفت: «گوشی هوشمند دو سیم‌کارته Desire 828 به شما امکان می‌دهد تا بتوانید قابلیت‌های پیشرفته‌ در اختیار بگیرید و با پرداخت هزینه کم، نیازهای دیجیتالی خود را پاسخ دهید. ما بسیار خرسندیم که در سری محصولات Desire  برای نخستین بار فناوری تثبیت تصویر OIS را مورد استفاده قرار داده‌ایم».

فناوری دیگری که در این گوشی هوشمند به کار رفته است HTC UltraSelfie نام دارد که برای دوربین ثانوی گوشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و امکان تصویربرداری سلفی با کیفیت بالا و زاویه گسترده را فراهم می‌کند.

این گوشی دو سیم‌کارته در مرحله نخست وارد بازار آسیا می‌شود و قرار است که از اواخر سال جاری میلادی در اروپا و آمریکا هم فروخته شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا