اچ‌تی‌سی میان‌رده بزرگ و ارزان عرضه می‌کند:‌ «یو۱۱ آیز»

این گوشی هوشمند که در آینده نزدیک وارد بازار می‌شود دوربین سلفی متمایز و بزرگ دارد و طراحی اصلی آن بر مبنای گوشی هوشمند «یو۱۱ پلاس» انجام شده است.

موبنا – در سال ۲۰۱۴ میلادی شرکت اچ‌تی‌سی یک دستگاه گوشی هوشمند جالب و منحصر به‌فرد با نام «دیزایر EYE» روانه بازار کرد و این محصول نشان داد شرکت تایوانی قابلیت‌های جدیدی برای گوشی‌های خود پیش‌بینی کرده است. این طور که «ایوان بلاس» صاحب حساب کاربری مشهور evleaks@ در شبکه اجتماعی توئیتر می‌گوید،‌ اچی‌تی‌سی تصمیم گرفته است تولید محصول یاد شده را ادامه دهد و این بار محصولی با نام «یو۱۱ آیز» وارد بازار می‌شود.

گوشی هوشمند «یو۱۱ آیز» هم‌اکنون با کد «اوشِن هارمونی» در شرکت اچ‌تی‌سی توسعه میابد و منابع آگاه می‌گویند این دستگاه یک میان‌رده است که برای آن نمایشگر ۶ اینچی در نظر گرفته شده است، پردازنده «اسنپدراگون ۶۵۲» آن هشت هسته دارد و همراه با رم ۴ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد.

اچ‌تی‌سی میان‌رده بزرگ و ارزان عرضه می‌کند:‌ «یو۱۱ آیز»

گوشی هوشمند «دیزایر آی» به این دلیل نامگذاری شده بود که برخلاف محصولات آن دوره زمانی دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را شامل می‌شود و این حسگر تصویربرداری در بالای نمایشگر شبیه به چشم بود. البته هنوز هیچ تصویری از گوشی هوشمند «یو۱۱ آیز» منتشر نشده است تا علت نامگذاری این محصول مشخص شود.

با این وجود منابع آگاه می‌گویند این گوشی هوشمند که در آینده نزدیک وارد بازار می‌شود دوربین سلفی متمایز و بزرگ دارد و طراحی اصلی آن بر مبنای گوشی هوشمند «یو۱۱ پلاس» انجام شده است که چندی پیش با نمایشگر ۶ اینچی و قاب باریک اطراف نمایشگر به دست کاربران رسید.

این طور که منابع آگاه گزارش دادند، طی ماه جاری میلادی یعنی دسامبر ۲۰۱۷ شرکت اچ‌تی‌سی این گوشی هوشمند را به صورت رسمی معرفی می‌کند تا بر این اساس پیش از آغاز سال جدید این محصول به دست کاربران جهانی برسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا