بارش تگرگ ٦٠ گرمی در گناوه

بارش تگرگ که به مدت ١٥ دقیقه ادامه داشت در ٧٠ سال اخیر در این شهر کم سابقه بوده است. بارش تگرگ و باران شدید که روز گذشته همراه با وزش تندباد بود، علاوه بر آبگرفتگی معابر و خیابان های شهر، سبب فرو رفتن بدنه و شکستن شیشه خودروها و خانه ها  شد. معاون عمرانی …

بارش تگرگ که به مدت ١٥ دقیقه ادامه داشت در ٧٠ سال اخیر در این شهر کم سابقه بوده است. بارش تگرگ و باران شدید که روز گذشته همراه با وزش تندباد بود، علاوه بر آبگرفتگی معابر و خیابان های شهر، سبب فرو رفتن بدنه و شکستن شیشه خودروها و خانه ها  شد. معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری گناوه گفت: تاکنون گزارشی از خسارت تگرگ و بارندگی شدید به فرمانداری اعلام نشده و تنها برخی معابر و خیابان های شهر و تعداد اندکی از منازل قدیمی دچار آبگرفتگی شده اند.حمزه مسعودی نیا افزود: از روز گذشته تا کنون ٤٨ میلی متر باران درشهر گناوه باریده است. تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان در حال آماده باش بسر می برند.
تعطیلی مدارس گناوه و دیلم
به دلیل بارندگی شدید، تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی شهرستان های گناوه و دیلم در نوبت بعدازظهر روز سه شنبه تعطیل شدند.مسئولان روابط عمومی فرمانداری دیلم و آموزش وپرورش گناوه اعلام کردند، با توجه به بارش شدید باران همراه با تند باد و تگرگ و آبگرفتگی معابر برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی برای دانش آموزان مدارس این شهرستان ها در نوبت بعد از ظهر نیز همچون نوبت صبح تعطیل است.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا