استفاده از تولید داخل برای توسعه شبکه

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل ازوزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روابط صابر فیضی اظهار داشت: برخی تجهیزات تولید داخل در شبکه فعال است که کارشناسان داخلی در حال بر طرف کردن برخی اشکالات موجود در این حوزه هستند. تا زمانی که مشترکان به راحتی بتوانند سرویس‌های مورد نیاز خود را از شبکه مخابراتی …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل ازوزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روابط صابر فیضی اظهار داشت: برخی تجهیزات تولید داخل در شبکه فعال است که کارشناسان داخلی در حال بر طرف کردن برخی اشکالات موجود در این حوزه هستند. تا زمانی که مشترکان به راحتی بتوانند سرویس‌های مورد نیاز خود را از شبکه مخابراتی که ساخت تولید داخل است، تأمین کنند، شرکت مخابرات ایران از این تجهیزات استفاده خواهدکرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه این شرکت بر حمایت از تولید داخل تأکید دارد، تصریح کرد: پیش ازاین اعلام شده بود، به منظور حمایت از تولید داخل،  ورود تجهیزات مخابراتی از خارج کشور که توان تولید آن در داخل وجود دارد، ممنوع است. شرکت مخابرات ایران پس از فرایند خصوصی سازی و بدون داشتن برخی محدودیت‌های بخش دولتی، بیش از پیش از تولید داخل حمایت خواهد کرد.
صابر فیضی در خصوص توسعه شبکه مخابراتی در روستاها نیز گفت: از این پس، تجهیز روستاها بر اساس نظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام خواهد شد. با توجه به پروانه شرکت مخابرات ایران، توسعه روستاها در قالب خدمات اجباری (USO) و بر اساس برنامه و بودجه‌ای که از سوی سازمان تنظیم مقررات به این کار اختصاص می‌یابد، صورت خواهد گرفت.
۱۱۷/۱۵
 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا