حسگر اثر انگشت روی گوشی ۱۵۰ دلار

موبنا – گوشی هوشمند Bluboo Xtouch در مقابل قیمت ارزان خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این گوشی هوشمند ۱۵۰ دلار قیمت دارد و امکانات ویژه‌ای را در خود جا داده است. به گزارش موبنا، گوشی هوشمند جدید روی نمایشگر لمسی خود سیستم محافظ Gorilla Glass 3 را شامل می‌شود و بدنه آن ۵ …

موبنا – گوشی هوشمند Bluboo Xtouch در مقابل قیمت ارزان خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این گوشی هوشمند ۱۵۰ دلار قیمت دارد و امکانات ویژه‌ای را در خود جا داده است.

به گزارش موبنا، گوشی هوشمند جدید روی نمایشگر لمسی خود سیستم محافظ Gorilla Glass 3 را شامل می‌شود و بدنه آن ۵ میلیمتر ضخامت دارد.

سیستم محافظ نمایشگر به قدری محکم است که در صورت سقوط احتمالی یا حتی ضربه چکش هم مشکلی برای نمایشگر لمسی به وجود نمی‌آید.

گوشی جدید در شرکتی به اسم Bluboo ساخته شده است و توجه داشته باشید قیمت ۱۵۰ دلار برای مدل قفل نشده آن است. این گوشی هوشمند حسگر هوشمند Xtouch مخصوص شناسایی اثر انگشت را هم شامل می‌شود و حتی سرعت شناسایی اثر انگشت کاربر در آن از سرعت حسگر Touch ID اپل هم بیشتر است.

گوشی هوشمند حدید نمایشگر ۵ مگاپیکسلی را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی تصویر، تراکم ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ مربع، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، هشت هسته پردازشگر،‌ دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سونی و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا