بهترین گوشی‌هایی که می‌توانید هم‌اکنون خریداری کنید

به گزارش موبنا، این مسئله باعث شده است تا کاربران برای خرید گوشی جدید دچار تردید شوند و البته هم‌اکنون که تنها چند روز تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی باقی مانده است، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند تا ابتدای سال آتی منتظر بمانند تا شاید گوشی بهتری وارد بازار شود. به هر حال، بسیاری از …

به گزارش موبنا، این مسئله باعث شده است تا کاربران برای خرید گوشی جدید دچار تردید شوند و البته هم‌اکنون که تنها چند روز تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی باقی مانده است، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند تا ابتدای سال آتی منتظر بمانند تا شاید گوشی بهتری وارد بازار شود.

به هر حال، بسیاری از کارشناسان بر این باورند که هم‌اکنون بهترین زمان برای خرید گوشی هوشمند است و علاوه بر آنکه گزینه‌های فراوان در بازار موجود است، بسیاری از این گوشی‌ها با تخفیف قابل ملاحظه عرضه می‌شوند.

دسامبر هر سال بهترین زمانی است که کاربران می‌توانند گوشی‌های مورد علاقه خود را با قیمت مناسب خریداری کنند. بر این اساس کارشناسان لیست بهترین گوشی‌های هوشمند جهان که هم‌اکنون می‌توان آنها را خریداری کرد، به قرار زیر منتشر کردند:

  • گوشی هوشمند آیفون ۶s اپل که با قیمت ۶۵۰ دلار فروخته می‌شود و پرفروش‌ترین گوشی جهان است. این محصول در نمایشگر خود فناوری ۳D Touch دارد و دوربین دیجیتالی ۱۲ مگاپیکسلی آن می‌تواند با کیفیت ۴ هزار پیکسل تصویربرداری کند.
  • گوشی هوشمند Galaxy S6 سامسونگ که ۵۴۰ دلار قیمت دارد و با نمایشگر ۵۰۱ اینچی، سیستم محافظ Gorilla Glass 4 و انواع قابلیت‌های کاربردی عرضه می‌شود.
  • گوشی هوشمند Nexus 5X گوگل که ۳۲۹ دلار قیمت دارد و در شرکت ال‌جی ساخته شده است. این گوشی هوشمند شامل دوربین ۱۲.۳ مگاپیکسلی با حسگر IMX377 سونی می‌شود و مدل ۳۲ گیگابایتی آن هم به قیمت ۴۳۰ دلار فروخته می‌شود.
  • گوشی هوشمند LG G4 که قیمت آن ۵۴۰ دلار اعلام شده است و همراه با نمایشگر ۵.۵ اینچی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و رابط کاربری کارآمد عرضه می‌شود.
  • گوشی هوشمند آیفون ۶s Plus اپل که ۷۵۰ دلار قیمت دارد و از مهم‌ترین مشخصات آن می‌توان به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با کیفیت تصویربرداری ۴ هزار پیکسل، نمایشگر ۵.۵ اینچی و سیستم پرداخت موبایلی Apple Pay اشاره کرد.
  • گوشی هوشمند Nexus 6P گوگل که ۴۹۹ دلار قیمت دارد و در شرکت هوواوی ساخته شده است. این گوشی هوشمند مجهز به آخرین نسخه اندروید نمایشگر ۵.۷ اینچی دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین ۱۲.۳ مگاپیکسلی و تراشه Snapdragon 810 اشاره کرد.
  • گوشی هوشمند Galaxy Note 5 سامسونگ که ۶۹۹ دلار قیمت دارد و بسیاری از کارشناسان آن را بهترین فبلت موجود در بازار جهانی می‌دانند.
  • گوشی هوشمند Moto X Pure موتورولا که با قیمت ۳۹۹ دلار فروخته می‌شود و از مهم‌ترین مشخصات آن می‌توان به نمیاشگر ۵.۷ اینچی با کیفیت ۲۵۶۰ پیکسل، دوربین ۲۱ مگاپیکسلی با کیفیت تصویربرداری ۴ هزار پیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.
  • گوشی هوشمند Xperia Z5 سونی که ۶۰۰ دلار قیمت دارد و به جز دوربین ۲۳ مگاپیکسلی، نمایشگر ۴.۶ اینچی را هم در خود جا داده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا