گوشی هوشمند پوشیدنی که اطلاعات را کف دست کاربر نمایش می دهد(+فیلم و عکس)

هیومین ای آی پین با استفاده از آهن ربا یا یک بست می تواند به لباس کاربر متصل شده و با استفاده دوربین و حسگرهایی که در قسمت جلوی آن قرار دارند، اپلیکیشن یا دیگر قابلیت های یک گوشی هوشمند را روی کف دست کاربر یا سطوح نمایش دهد.

موبنا – شرکت هیومِین (Humane) سرانجام در نهم نوامبر ۲۰۲۳ معرفی جهانی “ای آی پین” (AI Pin) خود را انجام داد. پیش از این رویداد، این دستگاه چند بار به صورت جزئی معرفی شده بود که از آن جمله می توان به سخنرانی عمران چاودری، یکی از بنیانگذاران شرکت هیومین، در کنفرانس تِد و حضور در نمایشگاه کوپرنی اس اس۲۴ در پاریس اشاره کرد.

 

 

هیومین ای آی پین با استفاده از آهن ربا یا یک بست می تواند به لباس کاربر متصل شده و با استفاده دوربین و حسگرهایی که در قسمت جلوی آن قرار دارند، اپلیکیشن یا دیگر قابلیت های یک گوشی هوشمند را روی کف دست کاربر یا سطوح نمایش دهد.

این دستگاه پوشیدنی همچنین از طریق تشخیص صدا می تواند به عنوان یک دستیار هوشمند عمل کند. ای آی پین می تواند پاسخ هایی دقیق ارائه کرده و برخی وظایف را برای کاربر انجام دهد. این دستگاه بخشی از اُپن ای آی چت جی پی تی و دیگر نرم افزارها را ادغام می کند که آن را قادر می سازد به پرسش ها پاسخ داده و عملکردهای گوشی هوشمند مانند برقراری تماس، ارسال پیامک، و برنامه ریزی قرار ملاقات ها را تنها با استفاده از صدای کاربر انجام دهد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا